וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות ישראל בקפיצות ראווה עם סוסים יצאה לדרך

במשך שלושה ימים תתקיים האליפות בכפר הירוק, ובסיומה יוכתרו אלופי ישראל בשבע קטגוריות לנוער ולבוגרים

אליפות ישראל בקפיצות ראווה עם סוסים נפתחה הבוקר (חמישי) בחווה הירוקה בכפר הירוק, שליד רמת השרון, ותימשך שלושה ימים. היום יתקיימו מקצי המוקדמות, אשר ייקבעו בכל קטגוריה מי הם שמונת הצמדים (הרוכב והסוס) שיצטרפו אל שניים עשר הצמדים שדורגו ראשונים בשקלול תוצאות התחרויות, שנערכו במהלך השנה. בימים שישי ושבת יתקיימו תחרויות הגמר, כאשר ביום שישי יתמודדו 20 הצמדים על המקום במקצי הגמר. רק עשרת הצמדים הראשונים יעפילו לשם ויתחרו על התואר אלופי ישראל. בשלבי הגמר של האליפות אמורים להשתתף 73 צמדים, בשבעה מקצים שונים, חלקם על פי גובה המכשולים וחלקם על פי גיל הרוכבים.

במקצה הפתוח מתחרים רוכבים מגיל 21 ומעלה, כשהמכשולים מוצבים בגובה של 1.35 מטר. בשאר המקצים המכשולים מוצבים בגבהים של בין 1.05 מ' ל-1.25 מ'. היום, החל מהשעה 09:00 ועד 18:00 לערך יתקיימו שבעה מקצים (נוער ובוגרים), ושמונת הרוכבים בעלי הציון הטוב ביותר בכל מקצה יעפילו להמשך התחרויות בשישי. במקרה של יותר ממתחרה אחד שידורג במקום השמיני, יעפילו כל המתחרים בעלי הניקוד הזהה לתחרויות בשישי. הניקוד נקבע על פי שני פרמטרים, לפי הזמן אותו עובר הצמד את המסלול, כאשר כל מכשול שמופל בדרך גורר אחריו ניקוד שלילי של ארבע נקודות.

המשתתף הצעיר ביותר באליפות הוא דניאל לייזר בן ה-13 מקיבוץ ניר דוד, המתחרה המבוגר ביותר הוא עדי ליבוביץ' בן 53 מחוות הג'וקי קלאב. אלוף ישראל הנוכחי הוא עומר דוידי, שמיעט להשתתף השנה בתחרויות ומגיע לאליפות כשהוא מדורג רק במקום ה-12. ביום שישי התחרות תחל בשעה -8:30 ובשבת בשעה 08:00, והיא תימשך עד השעה 19:00 לערך. עשרת הרוכבים שידורגו במקומות הראשונים בשישי, יעפילו למקצה הגמר שיתקיים בשבת.

שלושת המדורגים ראשונים בכל מקצה, יזכו גם לפרסים כספיים, בנוסף לפרסים שונים כמו משקפי שמש, קליניקות רכיבה בחו"ל וכמובן התואר אלופי ישראל. מארגני התחרות, בשיתוף ההתאחדות הלאומית לספורט הרכיבה, הכינו בשטח התחרות אטרקציות רבות, שיהפכו את הבילוי באליפות ישראל לחוויה לכל המשפחה. הכניסה ביום חמישי חופשית, בשישי ושבת הכניסה היא בתשלום של 35 שקלים, הכניסה לחנייה היא בצמוד לבית הקברות הצבאי בקריית שאול. מקצי הגמר בשבת ישודרו בשידור חי בספורט 5 החל מהשעה 15:30.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully