וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלבול נשאר לצידו של נמני

28.5.2009 / 13:29

עוזר המאמן ימשיך בתפקיד, ובמועדון יצרפו מאמן נוסף, שיעמוד עם נמני בראש המערכת המקצועית. טומאסיץ’ כשיר, יחיאל ושפונגין ייעדרו

עוזר המאמן מרקו בלבול יישאר עונה נוספת במכבי תל אביב, כך נודע היום (חמישי) לוואלה ספורט. בלבול יישאר באותו תפקיד לצדו של המנג'ר אבי נמני, כאשר התכנון במכבי הוא לצרף מאמן נוסף לצוות האימון ובכך לבנות צוות מקצועי מורחב שבו יהיו נמני והמאמן הנוסף בראש המערכת המקצועית ומרקו בלבול ושורה אובארוב מאמן השוערים לצדם.

בצל נסיעתו של היושב ראש אביב בושינסקי לפגישה עם משקיע פוטנציאלי בצפון אמריקה, ערכו הבוקר שחקני מכבי תל אביב אימון נוסף לקראת המשחק שיסיים את העונה נגד מ.ס. אשדוד, בשבת בבלומפילד. המנג'ר אבי נמני ייאלץ להסתדר ללא גיז'רמו ישראלביץ' שהמריא השבוע לארגנטינה, כדי להיות לצד אשתו ההרה, וכן ללא יובל שפונגין המוצהב ואבי יחיאל הפצוע שסובל ממתיחה במפשעה, החמיץ את שני האימונים האחרונים ולא יהיה בסגל בשבת.

הקשר ג'ונתן אסוס סובל מהרעלת קיבה וגם הוא לא התאמן הבוקר. רופא הקבוצה נשלח לביתו של אסוס וכרגע נראה שגם הצרפתי לא יהיה בסגל למשחק מול אשדוד בשבת. לעומתם ערך הבוקר הבלם איגור טומאסיץ' אימון ומלא וזאת לאחר שהחלים מפגיעה בקרסול והוא כשיר לשבת. נמני תירגל היום לסירוגין את דור מלול ואת עומר ורד הצעיר בעמדת המגן הימני במקומו של שפונגין שייעדר. בהחלט ייתכן שדווקא ורד, מגנה של קבוצת הנוער יהיה זה שיקבל את הקרדיט ויפתח לראשונה בהרכב הקבוצה הבוגרת.

כמו בשבוע שעבר תורגל חיים מגרלשווילי בעמדת המגן השמאלי כאשר שרן ייני שוב הוסט לקישור האחורי לצידו של דן רומן. המנג'ר שוב תירגל הרכב של שני חלוצים כאשר מאור בוזגלו הוצב לצידם של סקוט סילי ואיליה יבוריאן, ששיתפו פעולה בחוד וכעת נראה שליאור ז'אן, דולי ג'ונסון ויוסי שבחון יאבקו על המקום הפנוי הנוסף בקישור.

מחיר הכרטיסים בשבת עומד על עשרה ש"ח בלבד כאשר לפני המשחק יתקיים טקס הצדעה לקבוצות ממחלקת הנוער שזכו בגביעים ובאליפויות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully