וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח באיטליה: קונטה יאמן את יובנטוס

לפי "הגאזטה דלו ספורט" המאמן נפגש עם מנהלה הספורטיבי של יובה, והשניים תכננו מהלכים לקראת העונה הבאה. קאקה: "אני אוהב את מילאן"

המלחמה על תפקיד מאמן יובנטוס צוברת תאוצה, ו"הגאזטה דלו ספורט" מפרסם היום (חמישי) כי אנטוניו קונטה, לשעבר קפטן הקבוצה ומי שאימן את בארי והעלה אותה לסרייה A, יאמן את הגברת הזקנה בעונה הבאה. "הגאזטה" טוען כי קונטה נפגש עם המנהל הספורטיבי של יובה, אלסיו סקו, והשניים תכננו מהלכים לקראת העונה הקרובה.

כיום מאמן את הקבוצה צ'ירו פרארה, סמל יובנטיני בעצמו, ובאיטליה מדווחים כי בטורינו לא יאריכו לו את החוזה כמאמן ראשי מעבר למחזור הסיום בסרייה A, ועם סיום הליגה יודיעו על מינויו של קונטה לתפקיד. אחרי שהחתימה את קשר ורדר ברמן, דייגו, והחזירה לחיקה את פאביו קנבארו, יובה צפויה להקפיא את החיזוק, עד שימונה מאמן קבוע לקבוצה.

* מנצ'סטר סיטי ניסתה לפתותו בשכר של עשרות מיליוני יורו, ונענתה לשלילה, ריאל מדריד הביעה כמה פעמים את רצונה להלבישו בלבן, אבל קאקה לא מתכוון לעזוב את סן סירו. היום פרסם "אס" הספרדי כי בשבוע הבא תכריז ריאל מדריד על החתמתו של הברזילאי בן ה-27, אבל סגן נשיא מילאן אדריאנו גליאני הזים מיד את השמועות. "קאקה יישאר במילאן", הכריז גליאני בראיון ל"סקיי איטליה", וגם הפנומן הברזילאי הזדרז להצהיר: "תמיד אמרתי שאני אוהב את מילאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully