וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס: "אסור לנו לנוח, הכל יכול לקרות"

אורלנדו, שמובילה 1:3, מוכנה למשחק החמישי (3:30, ספ' 5) בסדרה נגד קליבלנד. לברון: "אני נכון לאתגר הזה". דנבר זועמת על השיפוט

אחרי שעלתה ל-1:3 בסדרה, אורלנדו מבינה שיש לה הזדמנות לסגור את הסיפור נגד אורלנדו ולהתחיל במנוחה הקצרה עד תחילת סדרת הגמר. אחרי שצלפו מכל פינה מחוץ לקשת במשחק האחרון ונגררו להארכה, באורלנדו ינסו לנחות על הקרקע ולסיים עם ניצחון שישלח את הקאבס הביתה מוקדם מהצפוי.

בינתיים הנהלת הליגה החליטה שהעבירה הטכנית השישית של דוויט הווארד מתבטלת, מה שמשאיר אותו רחוק שתי עבירות טכניות מהרחקה ממשחק אחד. מדובר בעבירה שבוצעה לאחר מאבק עם אנדרסון ורז'או במהלך הרבע השלישי במשחק האחרון בסדרה.

"אנחנו מובילים 1:3 אבל אנחנו לא יכולים לנוח", אמר רשארד לואיס שהפך את משחק מספר 4 לדרמטי ומותח בזכות השלשה 4.1 שניות לסיום. "הכל יכול לקרות. אנחנו צריכים לבוא לקליבלנד ולנסות להוציא את החבר'ה האלה מהעניינים". אלא שבקליבלנד לא מרימים ידיים. לברון ג'יימס, שעומד על ממוצעים של 42.3 נקודות, 7.3 ריבאונדים ו-7.3 אסיסטים בסדרה, מבהיר: "אני נכון לאתגר הזה וחושב שהמשחק שלי והמנהיגות שלי הוכיחו את זה. אני אהיה מוכן וגם החבר'ה שלנו יהיו דרוכים".

קארל: "הלייקרס נהנו משריקות השופטים"

בשנים האחרונות הדומיננטיות של כוכבי ה-NBA הפכה לכזו שמגדירה את זהות קבוצותיהם. קליבלנד ולברון ג'יימס הם דוגמה מובהקת לדומיננטיות הזו. גם קובי בריאנט ולוס אנג'לס לייקרס. אחרי שקלע 34 נקודות באחוזים גרועים במשחק מספר 4, בריאנט הגיע למשחק מספר 5 בגישה שונה לגמרי, גישה שהובילה את הלייקרס לניצחון 94:103 ויתרון 2:3 בגמר המערב. הגישה הייתה פשוטה: בריאנט לקח צעד אחורה, והחליט שהנקודות שלו פחות חשובות מהנקודות של האחרים, הוא בא קבוצתי יותר. הממבה לקח רק 13 זריקות, וקלע 22 נקודות, אבל ידע למסור 8 אסיסטים. בריאנט איבד שבעה כדורים, וזו הוכחה נוספת לכך שחיפש יותר למסור מאשר לקלוע.

"זה היה הימור גדול מבחינתי לבוא בגישה הזו למשחק, אבל רציתי לשנות אותה ושימשתי כפיתיון", אמר בריאנט בסיום. בשני המשחקים האחרונים דנבר סימנו אותי, והבנתי שאני יכול לשמש כפיתיון ולתת הזדמנות לחברים שלי".

מי שניצל טוב מכולם את ההזדמנות היה לאמאר אודום, שעלה מהספסל וקלע 19 נקודות (7 מ-15 מהשדה), הוריד 14 ריבאונדים, חסם 4 זריקות והיה דומיננטי ברגעי הקלאץ'. "כן, זה ענק, כן, זה כואב", צהל אודום בחדר ההלבשה כשהוא מנופף במגבת. "היו דקות שבקושי יכולתי לנשום, והיו דקות שלא יכולתי לקפוץ", הוסיף אודום, וסיכם את עלייתו מהספסל במשפט: "הייתי חייב להוציא את זה החוצה. ניסיתי להרים את האנרגיה שלי, להתאמץ, ולפעמים זה מתפרץ".

הפעם הלייקרס נהנו מ-34 נקודות של שחקני הספסל, וזה מה שעשה את ההבדל ברבע הרביעי, שהתיר פלונטר של משחק שווה כוחות לחלוטין במשך שלושה רבעים. "הוא נכנס ונצץ וזה מה שהיינו צריכים", החמיא בריאנט לחברו שאנון בראון, ששני מהלכים שלו - הטבעה ושלשה - דחפו את הלייקרס ברבע הרביעי. "יהיה רוק אנד רול בדנבר", אמר הממבה על הקרב הבא בין הקבוצות (הלילה שבין שישי לשבת, 04:00, ESPN). "עלינו להישאר בפוקוס, ולנסות לגמור את הסדרה, להגיע לדנבר ולהוציא אל הפועל".

"אנחנו הפסדנו כשללייקרס הייתה שליטה בצבע, והם הפסידו כשאנחנו שלטנו", אמר כרמלו אנטוני בסיום. הפורוורד של דנבר קלע 31 נקודות, אבל ב-9 מ-23 וברבע הרביעי הוא וחבריו לא הצליחו לעצור את התלהבות המארחים מהוליווד. "נשארנו עם קו קדמי נמוך, הם נשארו עם קו קדמי גבוה, ובמשחק הבא עלינו לשמור על הגבוהים שלנו ולמנוע מהם להסתבך בעבירות".

מאמן דנבר, ג'ורג' קרל, זעם על השיפוט שלטענתו קיפח את קבוצתו והקו הקדמי שלה. "הלייקרס נהנו משריקות השופטים", אמר, "השחקנים שלי מתוסכלים מאוד, מהגארדים ועד לחבר'ה הגדולים. גאסול קפץ 20 פעם בהגנה וגמר את המשחק עם עבירה אחת. הגבוהים שלנו גמרו עם 16 עבירות. ננה יצא בשש עבירות, כששלוש-ארבע מהן לא היו בכלל. ביקשנו מהליגה שתעזור לנו עם השופטים. הסדרה הזו טובה מדי, ויש פה שתי קבוצות טובות שנלחמות, לכן אסור לנו לשבת בסוף מבולבלים בעקבות השריקות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully