וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמיר עוזי יאמן בטורניר באורלנדו

28.5.2009 / 11:32

מאמנה של עירוני ר"ג בעונה שעברה הוזמן להדריך את נבחרת המזרח בטורניר הזמנה מיוחד ואמר: "זה כבוד גדול. מקווה אולי להביא משהו משם"

עמיר עוזי, מאמן עירוני רמת גן בעונה שעברה, יאמן בתחילת חודש יולי בטורניר הזמנה באורלנדו את נבחרת המזרח. עוזי בן ה-36, המיוצג בארצות הברית על ידי הסוכן זיו גולדנסקי, יאמן בטורניר בו מקבלים שחקנים שסיימו את קריירת המכללות שלהם הזדמנות להראות לסוכנים, מאמנים באירופה ומאמנים בליגת הפיתוח את הכישורים שלהם. הטורניר יערך במקביל לליגת הקיץ של ה-NBA, שתיערך באותו מתחם באורלנדו, בה בדרך כלל חוזים גם המאמנים הבכירים ביותר באירופה.

עוזי הגיע לעירוני רמת גן לפני שלוש שנים כעוזרו של חנוך מינץ. אחרי עונה מוצלחת כעוזרו של רובי בלינקו, קיבל הצעה להחליף את בלינקו כמאמן הראשי לאחר שזה פוטר אחרי חמישה משחקים בעונה שעברה. רמת גן תחת הדרכתו השיגה מאזן מרשים והייתה קרובה מאוד להפתיע את הליגה ולהעפיל לפלייאוף העליון, אך רצף הפסדים מאכזב במחזורים האחרונים שלח את הקבוצה אל מאבק ההישרדות מול עירוני קרית אתא, אותו צלחה בסופו של דבר. בקבוצה טרם החלו את ההכנות לקראת העונה הבאה, אך אם לא תהיה הפתעה, ימשיך עוזי בתור המאמן הראשי.

עוזי אמר לאחר המינוי: "זה כבוד גדול. אני חושב שהליגה שלנו מוערכת באירופה ובארצות הברית מבחינת העובדה שרצו מאמן מישראל. זה מאוד נחמד שהזמינו אותי. אני מקווה ליהנות וגם לראות שחקנים מוכשרים וטובים ואולי להביא משהו משם לשנה הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully