וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אל פאחים רכש את פורטסמות

בבריטניה ובמפרץ מדווחים על חתימת הסכם מכירתה של פומפי מידיו של אלכסנדר גאידמק לטייקון מדובאי, שהיה מעורב בעסקת מנצ'סטר סיטי

אנשי המפרץ ממשיכים לשים פעמיהם לעבר הכדורגל האנגלי. על פי דיווח הערב (רביעי) ב'סקיי ספורטס', סולימן אל פאחים, שהיה מעורב בעסקת העברתה של מנצ'סטר סיטי לידיהם של אנשי קבוצת אבו דאבי, חתם על עסקה עם אלכסנדר גאידמק ורכש את פורטסמות תמורת סכום הנע סביב 60 מיליון ליש"ט. במועדון האנגלי טרם אישרו באופן רשמי את העברת הבעלות.

גאידמק, שרכש את המועדון בינואר 2006 מידי מילאן מנדריץ', הודיע כבר בשנה שעברה שהוא מעוניין למכור ואף דחה מספר הצעות מכיוון שהתעקש על התחייבות לגבי בניית האיצטדיון החדש ומתחם האימונים, דבר שככל הנראה קיבל בסופו של דבר.

אל פאחים, טייקון ידוע בעולם הערבי, ביצע את העסקה באמצעות חברת התחבורה החדשה שלו וסגר את המשא ומתן עם גאידמק ברומא, שם נמצאים השניים לרגל משחק גמר ליגת האלופות. מאז תיווכו בעסקת מנצ'סטר סיטי, פיתח אל פאחים תשוקה לגבי הכדורגל האנגלי וביסס את רצונו לקחת מועדון צנוע ולהפוך אותו לבעל שם עולמי, ופורטסמות, שסיימה את העונה במקום ה-14, היא יעד מושלם עבורו.

"ממה שהבנתי, העסקה נסגרה ונחתמה לפני מספר שעות ברומא", אמר לרשת הבריטית אניל בוריול, העיתונאי שחשף את הסיפור ב-arabianbusiness.com. "אפשר בוודאות להגיד שיש בפורטסמות בעלות חדשה".

נייג'ל טרסידר, יו"ר ארגון האוהדים, נשמע נרגש: "זה פשוט נהדר, בדיוק מה שהיינו צריכים. אני מקווה שיש לו מספיק כסף כדי להשקיע בקבוצה, בתקווה שגם ישלים את בניית האיצטדיון החדש ומתחם האימונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully