וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פקוביץ': "מקווה שנסגור את הסיפור"

המונטנגרי של פנאתינייקוס לא צפוי לשחק במשחק השלישי בגמר מול אולימפיאקוס, אך סומך על החברים. הכוכבים נוטשים את פרטיזן

גם ללא יתרון הביתיות, בניגוד לשנים קודמות, וכשהיא מגיעה כביכול זחוחה אחרי הזכייה ביורוליג, פנאתינייקוס ראתה את היריבה הגדולה אולימפיאקוס בגמר, ונדלקה מחדש. הירוקים ניצחו בצורה דרמטית את המשחק הראשון בהיכל השלום והאחווה, הביסו את הקבוצה של פנאיוטיס ינאקיס במשחק השני, וכעת הם עומדים בפני אפשרות להשלים 0:3 חלק בסדרת הגמר ולחגוג אליפות שביעית ברציפות ו-11 ב-12 השנים האחרונות.

במשחק השני ההתקפה של אולימפיאקוס התבטלה בפני קווי ההגנה שהעמיד ז'ליקו אוברדוביץ' והירוקים שייטו בבטחה לניצחון, כשהם קרובים לחתום עונה אדירה עם אליפות שתתווסף זכייה ביורוליג ובגביע היווני. המונטנגרי ניקולה פקוביץ', שעשוי לקבל מנוחה בגלל פציעה קלה בברכו, סומך על חבריו: "אני מקווה ומאמין שנסגור את הסיפור במשחק השלישי". מנגד, באולימיפאקוס כבר מתחילים לחשוב על העונה הבאה, כשהמאמן ינאקיס לא צפוי להמשיך.

אגב, באותו משחק נזרק טלפון מיציע אוהדי פאו שפגע בראשו של ניקולה וויצי'ץ'. אירוע שהיווה המשך לאלימות בין שני הצדדים, כשקדמה לו זריקת החזיזים מצד אוהדי האדומים במשחק הראשון. לפיכך, המשחק השלישי ייערך ללא קהל וכך גם החמישי, במידה ואולימפיאקוס תצליח איכשהו לגרור את הסדרה להכרעה דרמטית.

* בסדרה על המקום השלישי, עלתה אריס סלוניקי ליתרון 1:2, בזכות ניצחון בית קל 57:82 על מארוסי. אנדרו בטס (תשעה ריבאונדים) ונלסון ספנסר קלעו 16 נקודות כל אחד עבור המנצחת, בעוד בצד השני היה זה אנדרה גליניאדיקיס שהוביל עם 11.

שלושה שחקנים עוזבים את פרטיזן

פרטיזן בלגרד, שזכתה באליפות סרביה לאחר ניצחון על היריבה הגדולה הכוכב האדום, סובלת מקשיים כלכליים וקרובה להיפרד משלושה שחקנים מרכזיים: אורוס טריפקוביץ', נוביצה וליסקוביץ' ומילנקו טפיץ', שכבר מצא כיוון מיועד וצפוי להצטרף לפנאתינייקוס. טריפקוביץ' הסביר את החלטתו: "זה אחד התארים המרגשים שלי בקבוצה, אבל זה הזמן להמשיך הלאה במועדון זר. אני מקווה לחזור לכאן בעתיד ולקטוף תארים נוספים

המאמן דושקו וויוסביץ', שעשוי גם כן לעזוב, הגיב לשמועות לגבי מעבר שלו לבנטון טרביזו: "פרטיזן היא הרבה יותר מעוד מקום עבודה עבורי, ואנטוש את הספינה רק עבור הצעה כספית קוסמת ואפשרות לזכות ביורוליג. מה שאומר שבנטון כלל לא על הפרק".

* במשחק החמישי ברבע הגמר הפלייאוף באיטליה, שמרה בנטון טרביזו על הביתיות, כשגברה 72:78 על וירטוס בולוניה והעפילה חצי הגמר בזכות ניצחון 2:3 בסדרה. בשלב חצי הגמר מצפה לה מפגש מול האולפה והפייבוריטית לזכייה, סיינה המצוינת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully