וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות ביקשה מהקבוצות להופיע בהרכבים החזקים

לקראת מחזור הסיום, פנתה ההתאחדות במכתב לקבוצות והזכירה את התקנון באשר למשחק הוגן. נצרת תארח את המשחק הראשון במבחנים

שלושה ימים לפני מחזור הסיום המתוח בתחתית, והדאגה לגבי הספורטיביות ברגעי ההכרעה הגיעה גם למסדרונות ההתאחדות. במכתב ששלחה היום (רביעי) ההתאחדות לכדורגל לקבוצות ליגת העל והליגה הלאומית, התבקשו כל הקבוצות להופיע בהרכבן החזק ביותר.

"מצאנו לנכון להזכיר לכם את הוראות התקנון, המחייב כל קבוצה להעמיד לתחרות את ההרכב החזק ביותר בקרב שחקניה", כך לשון המכתב. "אנו סמוכים ובטוחים כי הקבוצות המשתתפות יפעלו בהתאם להוראות וימשיכו לפעול ברוח הספורט והמשחק ההוגן עד לסיום העונה".

נקבע סדר האירוח במשחקי המבחן

הגרלת סדר אירוח משחקי המבחן לעלייה לליגת טוטו ולליגה הלאומית, נערכה היום במשרדי אגף הליגות המקצועניות בהתאחדות לכדורגל. מנהל אגף הליגות המקצועניות, ניר ינקלביץ', ערך את ההגרלה בה נכחו נציגי מכבי אחי נצרת ומכבי כפר קנא.

במבחני העלייה לליגת העל נקבע בהגרלה כי מכבי אחי נצרת תארח במשחק הראשון את הקבוצה שתסיים במקום ה-11 בליגת טוטו ביום שלישי, 2.6.09, ותתארח אצלה בגומלין ביום שבת, בתאריך 6.6.09.

במבחני העלייה לליגה הלאומית נקבע בהגרלה כי הקבוצה שתסיים במקום ה-11 בליגה הלאומית תארח במשחק הראשון את מכבי כפר קנא (שלישי, 2.6.09), שתארח את משחק הגומלין ביום שישי, 5.6.09.

משחקי המבחן ייערכו בשיטת בית וחוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully