וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד מויס זכה בתואר מנג'ר העונה באנגליה

האיש, שהוביל את אברטון לגמר הגביע האנגלי, קיבל כבוד מאיגוד המנג'רים. אלכס ודארן פרגוסון חגגו תואר כפול, אחד בפרמיירליג, אחד בליגה הראשונה

מנג'ר אברטון דייויד מויס זכה היום (רביעי) בתואר מאמן העונה לשנת 2008/9. זו הפעם השלישית בה מצליח הסקוטי הג'ינג'י לזכות בכבוד היוקרתי. מויס הוביל העונה את הטופיס למקום החמישי בפרמיירליג וכן לגמר הגביע האנגלי, לאחר ניצחון בחצי הגמר על מנצ'סטר יונייטד בפנדלים, שייערך ביום שבת הקרוב ובו היא תפגוש את צ'לסי.

מויס זכה לפני ארבע ושש שנים בפעמים הקודמות בפרס מטעם איגוד המנג'רים של הליגה, ובכך עקף אלכס פרגוסון, ארסן ונגר וסטיב קופל, שלכל אחד מה יש שתי זכיות מאז 1996.

הווארד ווילקינסון, יו"ר איגוד המנג'רים, אמר על מויס: "מאז שהוא הצטף לקבוצה, מויס העביר את הקבוצה למוד של הצלחה, הוא כל הזמן יצר לעצמו בסיס אהדה נרחב קרב האוהדים וכן בקרב הקולגות שלו. עם תמיכה פיננסית צנועה, הראה מויס שדרך משמעת, מחוייבות ויכולת, הוא יכול להוציא משחקניו את הטוב ביותר שיש בה שחקן".

אלכס פרגוסון נבחר למנג'ר השנה של הפרמיירליג. בבית למשפחת פרגוסון ידעו שמחה כפולה כאשר בנו של אלכס, דארן, זכה בתואר מנג'ר השנה של הליגה הראשונה (השלישית בטיבה), לאחר שהדריך את פטרבורו והעלה אותה ליגה שנה שנייה ברציפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully