וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין יותר ישראלים ברולאן גארוס

אחרי שעלה לראשונה בקריירה לסיבוב השני, נכנע סלע לסיליץ' 6:0, 6:3, 6:1. רם ומירני הודחו בסיבוב הראשון בזוגות, כמו גם ארליך ובופאנה

אחרי יומיים של מנוחה, חזר היום (רביעי) דודי סלע למגרשי החימר בטורניר הרולאן גארוס, כדי לשחק בסיבוב השני של הטורניר לראשונה בקריירה שלו. סלע פגש יריב קשה ביותר בדמותו של מרין סיליץ' הקרואטי, המדורג 13 בעולם, ולמעשה, פערי הרמות בין השניים היו ניכרים כבר מהמשחקון הראשון.

סיליץ', המתנשא לגובה של 1.98 מ', אמנם לא נחשב לשחקן חימר מדופלם, ואת ההצלחות הגדולות שלו בסבב הוא השיג על מגרשים קשים, אך מול סלע הוא ניצל את הגודל שלו, כמו גם יתרון הנסיון, ולא השאיר לישראלי שום סיכוי. זה נגמר בשלוש מערכות חלקות וקלילות - 0:6, 3:6, 1:6, כשהקרואטי המצוין נהנה מאחוזים עדיפים בהרבה בתחום ההגשות (7 אייסים לעומת 0 של הישראלי), הווינרים (30 לעומת 5), ולמעשה בכל נתון סטטיסטי אחר.

סלע, לו היה זה ביקור ראשון בסיבוב השני של טורניר החימר היוקרתי, ייאלץ לחכות לשנה הבאה כדי לנסות ולהעפיל שלב אחד הלאה, בעוד המדורג 13 בעולם יפגוש בסיבוב השלישי את ראדק סטפאנק הצ'כי (18 בטורניר) שגבר 4:6, 6:4, 4:6, 4:6 על מתיו מונקור הצרפתי.

יוני ארליך, שהתמודד בטורניר זוגות עם רוהאן בופאנה ההודי, הודח כבר בסיבוב הראשון. הצמד הישראלי-הודי נוצח בשתי מערכות 6:4, 7:6 (10:12) לצמד לטיני, גיירמו גארסיה לופז הספרדי וסרחיו רויטמן הארגנטינאי.

גם בן זוגו הקבוע של ארליך, אנדי רם, כשל בניסיונו לדלג מעל הסיבוב הראשון, כאשר הפסיד יחד עם שותפו מקס מירני 7:6, 6:3 לוווסלי מודי מדרום אפריקה ודיק נורמן מבלגיה. רם ומירני נוצחו במערכה הראשונה בשובר שיוויון ובמערכה השנייה נשברו פעמיים בדרך להפסד מפתיע, בעיקר ביחס לדירוגם הגבוה בטורניר (7) ולמוניטין שצברו במשחקי הזוגות.

מהלך המשחק

פתיחת המשחק היתה שייכת לקרואטי, ששבר במהירות את הישראלי כבר במשחקון השני, שמר על ההגשות שלו, ועלה ל-0:3 מהיר. סלע לא הצליח להתמודד עם ההגשות האדירות של סיליץ', שהצליח לשבור את הישראלי גם במשחקון ההגשות השני של סלע, וכעבור כ-15 דקות הוביל המדורג 13 בעולם 0:4 מבטיח במערכה הראשונה. סלע המשיך לבצע כמות גבוהה של שגיאות בלתי מחויבות, והקרואטי ניצל זאת כדי לעלות ל-0:5. המשחק במעמד צד אחד המשיך, והמערכה הראשונה הסתיימה אחרי 20 דקות בלבד, כשסיליץ' מנצח 0:6 קליל ומוחץ.

המערכה השניה נפתחה כאשר שני השחקנים הצליחו לשמור על ההגשות שלהם במהלך חמשת המשחקונים הראשונים, ובסופם הראה לוח התוצאות 2:3 לזכותו של הקרואטי. אלא שבמשחקון השישי שבר סיליץ' את ההגשות של סלע, ועלה ל-2:5, תוך שהוא משיג כמות ווינרים גבוהה בהרבה מזו של הישראלי. סלע עוד ניסה לחזור למשחק, אך סיליץ' המנוסה המשיך לשמור על ההגשות, וניצח גם במערכה השניה - הפעם 3:6.

המערכה השלישית נפתחה פחות או יותר כפי שהתחילו שתי הקודמות לה, כשסיליץ' לא בזבז אפילו משחקון אחד כדי לשבור מיד את סלע, לשמור על ההגשות שלו ולעלות ל-0:2 מהיר. אלא שסיליץ' לא עצר שם, ומול הגשות חלשות באחוזים רעים הצליח לשבור שוב את סלע, ועלה ל-0:3, תוך שהוא לא ממש משאיר לישראלי סיכויים רבים. סלע עוד הצליח לקחת משחקון אחד במהלך המערכה השלישית, אך לא יותר. זה נגמר ב-1:6 לסיליץ', שניצח במשחק כולו 0:6, 3:6, 1:6 כעבור שעה ו-23 דקות, והעפיל בקלילות לסיבוב השלישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully