וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי רבי: "לא ניסע רק כדי להופיע"

מאמן נבחרת הנשים, שתצא בקרב לאליפות אירופה, מקווה לעשות מעשה. יו"ר האיגוד שי שני: "השקענו בנבחרת כמעט אותו הדבר בהשוואה לגברים"

איתי חסיד

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

נבחרת כדורסל הנשים תצא בקרוב לאליפות אירופה 2009 שתיערך בחודש יוני בלטביה ותפתח ב-7 ליוני. הנבחרת תשחק בבית ד', אליו הוגרלה בצוותא עם איטליה, צרפת ובלארוס. היום (רביעי) נערכה מסיבת העיתונאים של הנבחרת עם יו"ר איגוד הכדורסל, שי שני, מאמן הנבחרת, אלי רבי, והשחקניות שי דורון ונעמי קולודני.

רבי: "המטרה היא להביא את הנבחרת לשחק ברמה גבוהה יותר"

"התלחנו את האימונים הרשמיים מה-7 למאי ואנחנו עובדים בצורה מסודרת. זימנו 14 בנות, נועה גנור שוחררה ובמהלך השבוע הבא תשוחרר שחקנית נוספת", הסביר תחילה רבי את מתכונת האימונים עד האליפות. לגבי מירב דורי אמר המאמן: "אנחנו מקווים שהיא תהיה כשירה לאליפות ותוכל לעזור לנו.

"הנבחרות באליפות לפחות ברמה שלנו", הוסיף רבי. "אני לא רוצה שניסע לשם רק כדי להופיע, אנחנו עושים הכנה שדורשת חוסן מנטלי. זה לא פורום שאנחנו חברים בו באופן קבוע והיות ואני מסרב לנסוע כדי להפסיד, אנחנו צריכים לעשות הכנה מנטלית גדולה. דווקא בקטע הפיזי אנחנו לא עושים הכנה קשה. כל מה שאחנו עושים זה מתוך כוונה להמשיך קו מסוים שהחל לפני מספר שנים.

"אני מקווה שאלה שאוהדים כדורסל נשים יהנו מאיתנו, ואני רוצה שאחרי האליפות יגידו שעשינו עוד צעד קדימה. ה-7 ליוני הוא יום גדול לכדורסל הנשים. כל מה שקורה לפני לא רלוונטי, אני אומר בפירוש שאם לא ננצח אני לא אפיל את התיק על השחקניות. הבנות עושות במאה אחוז את מה שהצוות המקצועי עושה. המטרה היא להביא את הנבחרת לשחק ברמה גבוהה ואני סמוך ובטוח שנעשה זאת. לי קשה להתחבר למטרה אחת ספציפית בקמפיין הזה. יכול להיות שנעלה שלב ונצא מאוכזבים, כך שקשה לי להגדיר מטרה. אני יכול להגיד שנעשה את כל מה שאפשר וניתן הכול.

"בשנתיים האחרונות שינינו קונספט, הלכנו על טורנירי הכנה מאוד קשים. משחקים לא מעטים קיבלנו בהם בראש. אם לפני 15 שנה טורקיה הייתה ברמה שלנו, הם הולכים על אותו קונספט, הם משחקים נגד נבחרות ברמה מהטופ העולמי. אני לא אעשה לעצמנו חיים קלים כי אני כל הזמן רוצה להשתפר. ליצור אשליה שאתה טוב בספורט תחרותי זה רע, כי בעצם אתה נשאר באותה רמה".

על נעמה שפיר אמר רבי: "היא כישרון גדול. אני מכיר אותה מגיל צעיר. אני עדיין שובר את הראש איך אני משתמש בה אם בכלל, כי היא עדיין בגיל עתודה ואני לא יודע אם זה נכון להעמיס על כל כך הרבה, מה גם שרוב הזמן היא מחוץ למדינה".

שי שני: "המטרה זה לגמור בין 12 הגדולות"

יו"ר איגוד הכדורסל שי שני אמר: "לנו זה נראה מובן מאליו שצריך להתייחס לכדורסל הנשים כמה שיותר. בתקשורת, לצערי, אין אותה חשיפה בכל הרמות. הפרסום זה חלק מהכלים שיש לנו על מנת לקדם את הענף. הנבחרת הזאת הוצבה לה משימה מאוד לא פשוטה בשנה שעברה - להגיע לגמר אליפות אירופה. זה לא מובן מאליו להיות בין 16הקבוצות האירופה. היא סיימה במקום הראשון בבית המוקדם, עשתה משחקים מדהימים בבית ובחוץ נגד נבחרות טובות ביותר.

"הצבנו לנבחרת משימה להגיע לגמר אליפות אירופה ולעלות שלב. אנחנו הולכים אט-אט, ברור שהמטרה זה לא לגמור בין ארבע הגדולות כי אנחנו עדיין לא שם, אבל המטרה זה להיות בין 12 הראשונות באירופה, אני משוכנע שהצוות המקצועי והשחקניות יעשו את המקסימום על מנת לעמוד ביעד הזה. אנחנו משקיעים כמעט כל מבקשים, בהקבלה כמעט מלאה למה שנבחרת הגברים מקבלת. לצערי, ההכנה לא הייתה אופטימלית, אבל בזמן הזה תוכננו שלושה מחנות אימון, שניים מהם יצאו לפועל. אני מקווה שכשאשר נגיע ללטביה הנבחרת תהיה מוכנה", חתם שני את דבריו.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully