וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארז כץ וארז מרקוביץ' מועמדים לראשון לציון

26.5.2009 / 21:46

רכז בני השרון צפוי לחדש את הקשר עם אפי בירנבוים בקבוצתו החדשה ואילו קפטן ירושלים עשוי לחזור לקבוצה בה גדל ושיחק אחרי 13 שנים

מכבי ראשון לציון הצהירה בתחילת השבוע על כוונתה להאבק בעונה הבאה על הפלייאוף העליון ואולי על אחד מהכרטיסים לפיינל פור עם החתמתו של אפי בירנבוים כמאמן הקבוצה, ונראה כי השחקנים שעומדים ברשימת המועמדים לקבוצה מעידים על המטרות. במסיבת העיתונאים שבו הוצג הודה בירנבוים כי יש בכוונתו להביא שחקנים "ששירתו אותו בהצלחה", בשנים האחרונות, וכי לא יחשוש לפנות אליהם. עיקר הכוונה הוא לארז כץ, שצפוי לקבל פנייה מראשון לציון בימים הקרובים, ויבוא על חשבונם של עודד שעשוע או אבי סוכר שמחזיקים בחוזה לעונה הבאה. כץ (29, 1.93) ובירנבוים שיתפו פעולה בין עונת 2005/6 ל-2007/8 בהפועל תל אביב ובבני השרון ובקיץ האחרון אף שקל המאמן להביאו למכבי תל אביב.

שחקן נוסף שהיה בתוכניות של בירנבוים בעבר, וצפוי אף הוא להיות בין אלה שיקבלו פנייה מראשון לציון הוא ארז מרקוביץ', שאף שיחק בקבוצה בעבר. מרקוביץ' (31, 2.07), בוגר מחלקת הנוער של ראשון לציון, עבר בקבוצה בעונת 1996/7 ואף היה מועמד אליה בעבר, אך לא חזר לקבוצה. בין היתר שיחק בעירוני רמת גן, מכבי רחובות, עירוני אשקלון, עירוני נהריה, ראסינג פאריז ובארבעת העונות האחרונות שיחק בהפועל ירושלים שם שימש הקפטן. בעונה שנגמרה השבוע רשם מרקוביץ' 4.4 נקודות ו-3.2 ריבאונדים וזאת לאחר שראה את רוב העונה מהספסל, לאור ריבוי השחקנים הזרים בעמדות הפנים בירושלים.

בגזרת השחקנים החתומים צפוי בירנבוים להחליט בימים הקרובים מי מבין עודד שעשוע או אבי סוכר יעזוב את הקבוצה. קיים סיכוי מסוים שבירנבוים יחליט להשאיר את השניים, ואז יאלץ לוותר על הקשר הטוב שיש לו עם ארז כץ. גילי מוסינזון, שגם כן מחזיק באופציה לעונה הבאה, צפוי לקבל מראשון לציון את ההודעה על המשך או הפסקת פעילותו בשבועיים הקרובים, כפי שמחויבת הקבוצה לפי חוזהו. בקבוצה שוקלים להמשיך את ההתקשרות עם איתי לב, שהיה משחקניה הבולטים של הכתומים בחלק האחרון של העונה, וזאת לאחר עונה מרובת פציעות. עמדה נוספת שתיקבע בימים הקרובים היא עמדת עוזר המאמן, שאליה בירנבוים ינסה לצרף את עוזרו בשנים האחרונות רועי חגי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully