וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "לא ניצלנו מצבים וזה הכול"

26.5.2009 / 21:23

מאמן מכבי חיפה סיכם את האנמיות שתפסה את שחקניו. חרזי: "בית"ר הבקיעה מחצי מצב וזה הוציא לנו את האוויר". ביקורות על רפאלוב

מכבי חיפה קיוותה לזכות בדאבל השני בהיסטוריה שלה כשפגשה הערב (שלישי) את בית"ר ירושלים בגמר גביע המדינה. אחרי שעשתה זאת לפני 18 שנה, ניסו הירוקים לזכות בשני תארים תוך שלושה ימים, לאחר שהניפו את צלחת האליפות ביום שבת בקופסא. אבל זה לא היה הערב שלהם. הם פתחו טוב, אבל נחלשו מהר, בעיקר אחרי השער הראשון של בית"ר ירושלים. החבורה של ראובן עטר כבשה את השני (38) ומשם הדרך של חיפה לחזור הייתה קשה עד בלתי אפשרית, בירם כיאל צימק בפנדל (88), אך זה היה מעט מדי, מאוחר מדי. בית"ר ניצחה 1:2 וזכתה בגביע המדינה, הירוקים יישארו שמחים בחלקם עם האליפות.

"התחלנו נהדר ויצרנו הזדמנויות", אמר בסיום המשחק המאמן המאוכזב אלישע לוי, "אבל לא ידענו להבקיע. בית"ר הבקיעה שער בהזדמנות הראשונה שלה. בחצי השני ניסינו, אבל היה מאוחר מדי. אני חושב שלא ניצלנו מצבים, זה הכול".

הקפטן הוותיק של מכבי חיפה אלון חרזי אמר: "שלטנו בפתיחה והגענו לכמה מצבים שהתפקששו. בית"ר ידעה להבקיע מחצי מצב ומשום מה זה הוציא לנו את האוויר. זה לא צריך לקרות ברמות האלו ובית"ר השתלטה על המשחק במחצית הראשונה.

"למרות זאת אני חושב שמכבי חיפה של השנה ראויה לכל המחמאות. עשינו דרך מאוד יפה בגביע ועברנו קבוצות יותר קשות מאלו שבית"ר עברה, אבל במאני טיים זה לא הספיק. אני חושב שבסך הכל הכללי עשינו עונה אדירה ומגיעות לנו כל המחמאות", סיכם חרזי.

דקל קינן הוסיף: "אני לא יכול לשים את האצבע על מה בדיוק עבד מול הפועל תל אביב שלא עבד כאן. ההבדל בין הפועל תל אביב לבית"ר ירושלים הוא שהם הצליחו להבקיע שתיים מתוך שלוש הזדמנויות".

ביקורות בחיפה על חרזי ורפאלוב

יניב קטן, שנפצע במהלך המחצית הראשונה, סובל מקרע בשריר המפשעה. קטן התלונן על כאבים בירידה למחצית, אך בהתייעצות עם אלישע לוי הוחלט שהוא ינסה להמשיך לשחק. במחצית השנייה הוא כבר הוחלף. כרגע לא ברור אם הוא יוכל לשחק נגד בית"ר ירושלים במשחק הליגה שיחתום את העונה ביום שני. יחד עם זאת, לאור העובדה שלא מדובר במשחק משמעותי, אם קטן לא יחלים לחלוטין, בחיפה לא יסכנו אותו.

בחיפה ביקרו אחרי המשחק את היכולת הדלה שהציגו מספר שחקנים ובעיקר אלון חרזי, שהשערים הגיעו מהאגף שלו וליאור רפאלוב, שקיבל אשראי רחב מהמאמן אבל בתקופה האחרונה לא הצדיק אותו.

בירם כיאל הודה אחרי המשחק: "אין ספק שהקבוצה הטובה יותר ניצחה. הגיע להם לזכות בגביע, היום שיחקנהו פחות טוב מהם". ליאוניד קרופניק הוסיף: "פתחנו את המשחק טוב, אבל היו לנו כמה דקות לא טובות ובגלל זה הפסדנו. אף אחד לא אוהב להפסיד".

ניר דוידוביץ': "יש טעם של החמצה, אנחנו לא יכולים לומר שלא רצינו לזכות בדאבל, עשינו דרך קשה עד לגמר אבל דווקא במשחק הזה הכל התפקשש וחבל".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully