וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראובן עטר: "יש בניצחון הזה הרבה עוצמה"

דור בלך

26.5.2009 / 21:10

בית"ר זכתה בגביע, המאמן היה בעננים: "כמאמן ההישג גדול יותר", והוסיף: "חבל שגאידמק לא פה". יצחקי: "בית"ר זה הבית שלי, אני מרגיש כאילו נולדתי פה". קאלה: "ייתכן שזה משחקי האחרון בבית"ר"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

זה אולי לא היה משחק גדול, אבל גמר גביע הוא תמיד משחק מרתק, בוודאי כאשר שתי יריבות גדולות בכדורגל הישראלי, בית"ר ירושלים ומכבי חיפה, נפגשות. הקבוצה של ראובן עטר ניצחה 1:2 וזכתה בגביע השביעי בתולדותיה. זו הייתה הפעם השלישית שהירושלמים מצליחים למנוע מחיפה זכייה בדאבל. הירוקים של אלישע לוי זכו באליפות ה-11 שלהם ביום שבת, אבל לא היו מספיק נחושים כדי לזכות בדאבל שני בהיסטוריה.

עטר: "אתם יודעים מה בית"ר שווה"

"יש בניצחון הזה הרבה עוצמה", אמר בסיום המשחק המאמן ראובן עטר. "זה משהו אחר לגמרי מזכייה כשחקן. כמאמן ההישג הרבה יותר גדול, וזה עושה אותי מאושר. בתקופה הזאת הקבוצה בחוסר ודאות, אבל הצלחנו להתעלות על עצמנו. זה לא רק מהיום, זה רק הפיניש. חיפה לקחה את האליפות בזכות כי אנחנו היינו במצב אחר, אבל הוצאנו את המקסימום מהקבוצה. אתם יודעים מה בית"ר שווה, אני לא רוצה לחשוב הלאה, עכשיו אני עסוק רק בחדר ההלבשה ורוצה לחגוג".

עטר, שהגיע במהלכה של העונה והחליף את יצחק שום, הקדיש את הגביע לגאידמק ואמר: "הלוואי והוא היה איתנו פה היום. הוא מאוד-מאוד חסר לנו". לגבי העונה הבאה אמר: "חוסר הוודאות בנוגע למה יהיה אחרי יום שני (המשחק האחרון של העונה נגד מכבי חיפה - ד.ב.) הוא אדיר ואף אחד לא יודע מה יהיה, אבל זו הגדולה של המועדון הזה ובכל זאת הצלחנו לקחת את הגביע ואם לא הפחתת שלוש הנקודות אולי אפילו היינו יכולים לזכות באליפות".

קאלה: "אני אוהב אותך בית"ר"

אריק בנאדו, אחד מסמליה של מכבי חיפה שעבר לבית"ר ירושלים עם תחילת עידן גאידמק, אמר בסיום: "אני מאוד שמח, הגיע לנו בסופו של דבר לנצח את המשחק ולזכות בגביע". בנאדו התייחס לשער המצמק של בירם כיאל בפנדל בדקה ה-88: "זה היה מצב מלחיץ, אבל עמדנו יפה במחצית שנייה והתגוננו, חיפה לא הגיעה להרבה מצבים. היה להם בסוף עוד חצי מצב שאני לא יודע מה היה קורה אם הוא היה נכנס.

"כשאתה מוביל 0:2", המשיך בנאדו, "אתה באופן אוטומטי יורד אחורה, לא שלטנו בזה. ראובן עטר אמר לנו בהפסקה 'תמשיכו לתקוף', אבל התגוננו יותר. חיפה קבוצה טובה ואני מברך אותה על האליפות. עכשיו אני שמח את הרגע".

ברק יצחקי היה מאושר ודיבר גם על העונה הבאה: "רצינו לסיים את העונה עם תואר. יש לי חוזה לעוד שלוש עונות ואמרתי לא פעם שאני רוצה לשחק באירופה ואני מקווה שיבינו אותי אם זה יקרה. בית"ר זה הבית שלי, אני מרגיש כאילו נולדתי פה. אני שמח שהחברים לקבוצה מפרגנים לי וטוענים שאני שחקן העונה. לקחנו את הגביע וזה הכי חשוב".

"לפי המשחק היום בית"ר טובה יותר", אמר שוער הקבוצה טברטקו קאלה. "זכינו בגביע למרות שיש לנו שחקנים חסרי ניסיון. יש לנו צעירים מוכשרים אמנם, אבל עדיין חסרי ניסיון. אני לא יודע מה יהיה בשנה הבאה, יכול להיות שזה המשחק האחרון שלי בבית"ר ויכול להיות שאשחק בקבוצה אחרת בישראל. אין מאושר ממני ברגעים האלה, אני אוהב אותך בית"ר".

מיכאל זנדברג, שלא שותף במשחק, אמר בסיום: "הייתי בלחץ נוראי, אני שמח שזה נגמר ויש לנו עוד תואר. אין ספק שזו הייתה עונה קשה, מגיע כל הכבוד למאמן ולשחקנים. איפה אהיה בשנה הבאה? כשאני אדע אתם תדעו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully