וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון: "השחקנים של שתי הקבוצות ייצרו משחק גדול"

מאמן יונייטד כבר לא יכול לחכות לגמר האלופות (21:45, ערוץ 2 ו-5 HD) נגד ברצלונה. גווארדיולה: "המשחק הגדול בחיי". צפו בהכנות לרגע האמת

עריכת וידאו: רן צימט

אלופת ספרד הטרייה נגד אלופת אנגליה בשלוש השנים האחרונות, שתי הקבוצות הטובות בעולם, ליונל מסי וכריסטיאנו רונאלדו. ברצלונה ומנצ'סטר יונייטד יעלו מחר (רביעי, 21:45, ערוץ 2 ו-5 HD) על הדשא באולימפיקו ברומא לגמר ליגת האלופות של עונת 2008/9 וינסו בסיומו של הערב להניף את הגביע הנכסף.

פרדיננד כנראה ישחק

בעוד ברצלונה רוצה לעשות היסטוריות שונות מבחינתה ולמרות שהיא זכתה לאינסוף סופרלטיבים שונים השנה, למנצ'סטר יונייטד יש רצונות משלה. השדים האדומים הגיעו לרומא אחרי עוד עונה נהדרת בליגה ועכשיו ינסו להפוך לקבוצה הראשונה שזוכה פעמיים ברציפות במפעל הקבוצות היוקרתי בעולם מאז מילאן בתחילת שנות ה-90.

יונייטד כבר פגשה את ברצלונה בחצי גמר ליגת האלופות בשנה שעברה וחלפה על פניה בדרך לניצחון בפנדלים נגד צ'לסי ואוהדיה זוכרים היטב שהתואר האירופאי הראשון של אלכס פרגוסון כמאמן הקבוצה הגיע אחרי ניצחון על הקטאלונים בגמר גביע אירופה למחזיקות גביע ב-1991. באולד טראפורד, מיותר לציין, חותמים בעיניים עצומות על שחזור של ההיסטוריה.

ריו פרדיננד שנאבק בבעיות כשירות לאחרונה, יעלה בהרכב של הסיר הסקוטי וכך יהפוך דארן פלטשר המושעה לשחקן היחיד שיחסר מהסגל של אלופת אנגליה ואירופה. על פי הדיווחים נראה שמי שימלא את חסרונו של הסקוטי הוא אנדרסון, כשגם פול סקולס עדיין בתמונת ההרכב.

"הכדורגל תמיד צריך דחיפה ומשחק בין מנצ'סטר יונייטד לברצלונה יכול לעשות את זה", שיבח פרגוסון את המעמד ואת המשתתפות בו, "השחקנים של שתי הקבוצות ייצרו משחק גדול. אנחנו משחקים נגד קבוצה עם פילוסופיית כדורגל נהדרת ועם היסטוריה גדולה. ראיתי את ההופעה המדהימה שלהם נגד ריאל מדריד ואמרתי לעצמי: 'אלוהים, נצטרך לשחק מולם!'".

הרכב משוער: אדווין ואן דר סאר, ג'ון אושיי, ריו פרדיננד, נמניה וידיץ', פטריס אברה, ג'י סון פארק, מייקל קאריק, אנדרסון, כריסטיאנו רונאלדו, ווין רוני, דימיטאר ברבאטוב (ריאן גיגס).

טורה יפתח במרכז ההגנה

זכייה של ברצלונה בתואר מחר תהפוך אתה לקבוצה הספרדית הראשונה בהיסטוריה שזוכה בטריפל המורכב מאליפות, גביע והתואר האירופאי. פפ גווארדיולה כבר הודה שבתחילת העונה לא היה מסוגל להאמין שכך היא תתפתח, אבל כעת על קבוצתו להתמקד במשחק האחרון שלה העונה ולהצדיק את הקומפלימנטים.

הקבוצה הקטאלונית התפוצצה העונה על המגרש שוב ושוב והציגה כדורגל התקפי ואטרקטיבי, ברשותם של תיירי הנרי, סמואל אטו וליונל מסי בחלק הקדמי ושל צ'אבי ואנדרס אינייסטה מאחוריהם. יחד עם זאת, ברצלונה מגיעה למשחק אחרי שני הפסדי ליגה רצופים ולמרות שהוא שיתף בהם בעיקר מחליפים, גווארדיולה יקווה שלא נוצר לו איזשהו מומנטום שלילי.

מעבר לכך, ברצלונה תגיע בסגל חסר מאוד ועם בעיות בעיקר בחוליית ההגנה לאחר שלגבי מיליטו הפצוע מזו תקופה ארוכה, הצטרפו אריק אבידל ודני אלבס המורחקים ורפא מארקז הפצוע. לפיכך כרגע נראה שסילביניו יפתח כמגן שמאלי בעוד יאיא טורה יעבור הסבה לתפקיד הבלם, כשסרג'י בוסקטס ימלא את מקומו בקישור האחורי.

"זה המשחק החשוב ביותר בחיי, כמאמן או שחקן", אמר גווארדיולה, "יש לנו את דרך המשחק שלנו ולהם יש את דרך המשחק שלהם, ככה שאנחנו לא מרגישים עליונות. רק נתרכז בטקטיקה שלנו. בגמר תמיד יש את האלמנט של הכל או כלום. אנחנו חייבים לשחק טוב כדי להביא קבלות על כל מה שעשינו העונה".

הרכב משוער: ויקטור ואלדס, קרלס פויול, יאיא טורה, ג'ראר פיקה, סילביניו, צ'אבי, סרג'י בוסקטס, אנדרס אינייסטה, ליונל מסי, תיירי הנרי, סמואל אטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully