וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: מחנה האימון ייערך במירלו, הולנד

26.5.2009 / 12:07

על אף חוסר הוודאות הכלכלי, הצהובים ישובו למקום בו התכוננו בשנים האחרונות. גורם במועדון: "הדיאלוג עם המשקיעים הוא על תנאי ההצטרפות"

בצל חוסר הוודאות על גובה התקציב לעונה הבאה, מנסים ראשי מכבי תל אביב להתחיל בהכנות לקראת פגרת הקיץ והעונה הקרובה. בימים האחרונים הוחלט בהנהלת הקבוצה לערוך את מחנה האימון המסורתי בעיר מירלו שבהולנד. החוזה עדיין לא נחתם סופית ויש עוד כמה פרטים שלא נסגרו, אולם במכבי אישרו הבוקר לוואלה! ספורט כי המחנה ייערך באותו מקום בו הוא התקיים בשנים האחרונות.

בהנהלת מכבי כבר בדקו בתקופה האחרונה מספר מקומות חלופיים, אולם בסופו של משא ומתן כספי עם האנשים המנהלים את האתר במירלו, סוכם כי הצהובים ישובו למקום אותו הם מכירים היטב ובו ערכו את הכנותיהם בשנים האחרונות.

בתוך כך ממתינים בהנהלת המועדון להודעתו של הבוס אלכס שניידר על גובהו של התקציב לעונה הבאה. שניידר ממשיך לנהל משא ומתן בכמה ערוצים עם גורמים עסקיים פוטנציאליים שעשויים להצטרף בצורה כזו או אחרת לשותפות בניהול המועדון.

שניידר מנהל משא ומתן עם גורמים בארצות הברית וקנדה, כאשר מרביתם יהודים שמכירים היטב את המועדון. על פי ההערכות, ההכרעה הסופית צפויה ליפול בשבוע הבא ואז יעלו במועדון הילוך בכל הנוגע להכנות לקראת העונה הבאה.

"יש עניין רב במכבי תל אביב, הרצון קיים, יש מי שמתעניין, כרגע כל האופציות פתוחות. בשלב הזה הדיאלוג הוא על תנאי ההצטרפות", אמרו היום בהנהלת המועדון לוואלה! ספורט.

הקשר גיז'רמו ישראלביץ' קיבל אישור מהנהלת הקבוצה להמריא כבר היום (שלישי) לארגנטינה כדי שיוכל להיות לצידה של אשתו שאמורה ללדת לקראת סוף השבוע. ישראלביץ' ייעדר ממשחקה הקרוב של הקבוצה בשבת מול מ.ס. אשדוד. הנהלת המועדון הודיעה כי כרטיס למשחק יעלה 10 ש"ח בלבד, כאשר לפני המשחק ייערך טקס הצדעה למספר קבוצות ממחלקת הנוער שזכו העונה בגביעים או אליפויות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully