וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירושלים מעוניינת ברות'בארט וכדיר

במלחה מעוניינים להשאיר את גודס בעמדת המאמן, ולחזק את הקו הקדמי ומצבת הישראלים בסנטר של נהריה ובפורוורד של גלבוע/גליל

הפועל ירושלים עוסקת בימים אלה בסיכום העונה שהסתיימה בשבוע שעבר, גם מבחינה מקצועית אך בעיקר מבחינה כלכלית. בקבוצה ישלמו בתקופה הקרובה את המשכורות האחרונות לשחקנים שטרם קיבלו את שכרם, ורק אז יוכלו להתפנות למחשבות לקראת העונה הבאה. אחת המטרות של הקבוצה היא למצוא משקיע שיעזור לקבוצה להישאר בצמרת הכדורסל. מספר גורמים בארצות הברית ובקנדה הביעו עניין, אך עדיין לא החלו מגעים רשמיים. בירושלים טרם יודעים האם ישחקו במוקדמות היורוקאפ או ביורוצ'אלנג' ומחכים להתפתחויות אצל הפועל גלבוע/גליל עליון, שראשיה מתכוונים להעמיד תקציב שיספיק להשתתפות ביורוקאפ.

בגזרת המאמן מחכים בירושלים לחזרתו של המאמן גיא גודס מחופשה ביוון, ולאחר מכן יקבלו ביחד איתו החלטה לקראת העונה הבאה. המגמה הכללית היא להשאיר את גודס, על אף האכזבה בסיום העונה, מאחר שבקבוצה מעריכים את יכולותיו המקצועיות והעבודה שעשה במהלך העונה. לקבוצה ולמאמן יש 40 יום מסיום העונה כדי להגיע להסכם. בגזרת השחקנים חתומים לקראת העונה הבאה רק מורן רוט ויובל נעימי, כשלקבוצה יש אופציה על הסנטר טורין פרנסיס, ובירושלים שוקלים לנצל אותה ולהחתים אותו לקראת העונה הבאה.

בקבוצה יתפנו למגעים עם שחקנים שמועמדים לקבוצה רק לאחר שכל הנושא הכלכלי של העונה שעברה ייפתר סופית, ואולי אף יחכו לסיכום סופי עם גודס. ברשימת המועמדים לקבוצה נמצאים סנטר עירוני נהריה ונבחרת ישראל רוברט רות'בארט, שקלע העונה 5 נקודות והוסיף 2.8 ריבאונדים למשחק, ואלישי כדיר, פורוורד גלבוע/גליל, שרשם שני משחקים מצוינים בפיינל פור, וסיים את העונה עם ממוצע של 8.5 נקודות ו-4.7 ריבאונדים למשחק. המגמה היא להחתים שחקנים ישראלים לתקופה ארוכה, וכדיר ורות'בארט הצעירים הם מסוג השחקנים שבירושלים עשויים לבנות עליהם לאורך זמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully