וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוברדוביץ' לאוהדים: "אל תבואו למשחקים שלנו יותר"

מאמן פאו זעם על אוהדי הקבוצה בניצחון 64:91, אחרי שזרקו חפצים לעבר אולימפיאקוס, ופגעו בוויצ'יץ': "הגיע הזמן לעשות משהו בנושא"

אולימפיאקוס הגיע הלמשחק מספר 2 בפלייאוף היווני ללא הפסד ביתי בעונה הרגילה וכמוליכת הטבלה, אבל נראה שבכל פעם שהאדומים רואים את פנאתינייקוס מול העיניים, רועדות להם הרגליים. שחקניו של פנאיוטיס ינאקיס הודחו על ידי היריבה השנואה בחצי גמר פיינל פור היורוליג, ונראה שהם שוב יראו את ז'ליקו אובראדוביץ' זוכה בכתר. אתמול (שני) פאו הביסה בביתה את אוליפיאקוס 64:91, עלתה ליתרון 0:2 בסדרת הגמר ורחוקה ניצחון חוץ אחד מזכייה באליפות. ביוון, כמו ביוון, האווירה באולם הייתה לוהטת, ואוהדי פנאתינייקוס התפרעו, מה שפגם מעט בהנאת שחקניהם. למרות שהנהלת פאו השאירה 400 מושבים ריקים מאחורי ספסל אולימפיאקוס, אוהדי פאו זרקו חפצים לעבר שחקני היריבה. אחד החפצים פגע בניקולה וויצ'יץ', והוא טופל במקום. "אני מאוד מרוצה מהדרך בה ניצחנו, כי העלנו את הרמה בהגנה", אמר אובראדוביץ' בסיום, "אבל אני אומר לאוהדים שהתפרעו היום - אל תבואו למשחקים שלנו יותר. במקום ליהנות מהכדורסל, אנשים עושים דברים טפשיים, הגיע הזמן לעשות משהו בנושא".

"האמת, לא ציפינו שזה יהיה ל כך קל", אמר קוסטאס צארצאריס בסיום, "יצרנו את התנאים לדומיננטיות הזאת. שיחקנו חזק בהגנה ונטרלנו את היתרונות שלהם". ההישג של פאו מתעצם נוכח העובדה כי יתרון הבייתיות מכריע בכדורסל היווני. בעשר השנים האחרונות הייתה זו פנאתינייקוס שנהנתה מיתרון הביתיות, ושייטה לתשע זכיות באליפות יוון. רק אא"ק אתונה הצליחה לשבור את הביתיות של פאו, בעונת 2001/2. בין 1993 ל-1997 הייתה זו אולימפיאקוס שסיימה ראשונה את הליגה הסדירה, ובעזרת הביתיות זכתה בחמש אליפויות רצופות. הקבוצה שהחזיקה ביתרון הביתיות ביוון גם זכתה באליפות ב-13מ-16 השנים האחרונות. הפעם האחרונה בה אולימפיאקוס זכתה באליפות יוון הייתה ב-1997, ואוהדי הקבוצה כנראה ימשיכו לשבוע מירורים.

"המטרה שלנו בתחילת הסדרה הייתה לשבור את יתרון הביתיות שלהם", הוסיף צארצאריס, "דיברנו על משחק מספר 1 או מספר מספר 3, עכשיו יש לנו הזדמנות לגמור את זה כבר במשחק מספר 3. אבל יהיה קשה, כי אולימפיאקוס תרצה להציל את עצמה וגם להוכיח שהתבוסה שחטפה הייתה חד פעמית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully