וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיקה: "מעולם לא ראיתי שחקן חזק כמו רוני"

יממה לפני גמר הצ'מפיונס (ד', 21:45, ערוץ 2 ו-5 HD), בלם ברצלונה שיבח את חלוץ יונייטד: "כשהוא מפוקס, אי אפשר לעצור אותו"

הכנות פחות או יותר הושלמו, הרכבים תורגלו, מילים נכתבו. הכל מוכן לגמר ליגת האלופות מחר (רביעי, 21:45, ערוץ 2, HD 5) בין מנצ'סטר יונייטד וברצלונה, וכעת כל שנותר הוא בעיקרו פסיכולוגי. חלק לוקחים זאת ללוחמה פסיכולוגית, וחלק, כמו ז'ראר פיקה למשל, מעדיפים דווקא לשבח את הצד השני - אולי מתקווה שזה יעשה את האפקט ההפוך, אולי סתם כי מדובר בספורטאים ראויים.

מושא ההערכה הנוכחי של הבלם המצוין הוא חלוץ היונייטד, וויין רוני. "אולי הוא לא מקבל את הקרדיט לו הוא ראוי כי הוא לא מבקיע המון שערים, אבל הוא עושה המון. אף פעם לא ראיתי שחקן חזק כמוהו - הדרך בה הוא עובר שחקנים, האינטסניביות במשחק שלו, הצורה בה הוא רץ מהדקה הראשונה, חוזק הבעיטה שלו - הוא פשוט ברמה עולמית", אמר פיקה על אחד המאצ'-אפים שלו מחר. "כשהוא מפוקס, פשוט אי אפשר לעצור אותו".

גם אנדרס אינייסטה, שהעלה את בארסה למעמד בו היא נמצאת כעת, שופע מחמאות לחלוץ נבחרת אנגליה. "מה שאני מעריך בו יותר מהכל זה מוסר העבודה שלו. הוא שיחק כמגן שמאלי נגדנו בחצי הגמר של השנה שעברה", אמר אינייסטה, שכבר לא יכול לחכות לגמר. "אפשר לתכנן המון דברים, אך ברגע שאתה נכנס לפיגור התכניות עפות מהחלון. אנחנו לא יכולים לבצע אף טעות".

והפרגון, מסתבר, עובד גם בין שני הכוכבים הגדולים של הקבוצות, או לפחות המתוקשרים ביותר - כרסיטיאנו רונאלדו ולאו מסי. "למנצ'סטר יונייטד יש איכויות בכל מקום", אמר היום מסי, "אבל אם הייתי צריך לבחור שחקן אחד, הייתי לוקח את רונאלדו. הוא שחקן שהייתי משלם כדי לצפות בו. הוא ואני מאוד שונים אבל הוא מדהים, הוא מאוד מיוחד, בהחלט לא יהיה קל לעצור אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully