וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניוקאסל תאריך את חוזהו של שירר

התקשורת באנגליה מדווחת כי למרות נשירתה של הקבוצה לליגת המשנה, ועל אף הקשיים הכלכליים הכבדים, המנג'ר ימשיך 4 עונות נוספות

משיח הוא משיח הוא משיח. דומה כאילו זוהי הגישה של ניוקאסל למאמנה הנוכחי, וככל הנראה גם העתידי - אלן שירר. חלוץ העבר הגדול של הקבוצה מונה, כזכור, למאמן המגפייז בתחילת אפריל על מנת לעזור לה לברוח מהתחתית ולהישאר בליגה, אך בשמונת המשחקים בתפקיד השיג חמש נקודות מ-24 אפשריות, והמועדון המפואר מצפון-מזרח אנגליה נשר לליגת המשנה במחזור האחרון של העונה.

למרות האכזבה העצומה, התקשורת האנגלית מפרסמת הבוקר (שלישי), כי ניוקאסל תציע לשירר חוזה לארבע עונות נוספות, ובכך יהפוך אתגרו המחודש להשיב את המגפייז לפרמיירליג. אמש, בילו שירר ועוזרו, איאן דאווי, במתחם האימונים של המועדון, נפרדו מהשחקנים אך נשארו הרבה אחריהם לשיחות עם ההנהלה. "קבוצות הצ'מנפיונשיפ האחרות כבר החלו להתכונן לעונה הבאה", אמר שירר, שצפוי להיפתר בשבועות הקרובים ממספר חוזים כבדים, כגון אלה של פבריציו קולוצ'יני, יונאס גוטיירז, ג'ואי ברטון ואחרים.

ההודעה הרשמית על המשך הקשר בין שירר וניוקאסל צפויה לצאת בימים הקרובים, אך המאמן המיועד בטוח כבר כעת: "ככל שההחלטה תיעשה מוקדם יותר, כך ייטב לכולם. אתן לראשי הקבוצה להחליט, והם יקבעו לאן המועדון הזה יילך. ניוקאסל צריכה להיבנות על ידי אנשים שאוהבים את המועדון".

בינתיים, מדווחת התקשורת באנגליה כי המניה של ניוקאסל ירדה באופן משמעותי וכי הבעלים, מייק אשלי, עשוי לחפש משקיע חדש שיקנה ממנו את הרכבת שפספסה במעט את המסלול. אשלי קנה את המועדון ב-134 מיליון ליש"ט אי שם ב-2007, אך כעת, אחרי שהשקיע בו מעל 250 מיליון ליש"ט, עומד השווי של ניוקאסל על כ-90 מיליון, ומיותר לציין כי המועדון נמצא בקשיים כלכליים חמורים, בנוסף לבעיות המקצועיות. מייקל אואן ומארק וידוקה, למשל, צמד חלוצים שידעו ימים פורים יותר, מקבלים לכיסם 180 אלף ליש"ט כל שבוע. מבחינה כלכלית, ספק אם ניוקאסל תצליח לצאת מהבור הזה. מבחינה מקצועית, זה התפקיד של אלן שירר. כעת נראה האם הוא באמת מאמן ראוי, או בסך הכל עוד משיח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully