וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו האריך את חוזהו באינטר, דייגו ביובנטוס

המאמן הפורטוגלי בחר בסופו של דבר להישאר בסן סירו לשלוש שנים נוספות. דייגו חתם באופן רשמי ביובה ל-5 עונות: "מאושר להצטרף למועדון"

ז'וזה מוריניו האריך הערב (שני) את חוזהו באינטר עד סוף עונת 2011/2012, ושם קץ לשמועות על עזיבתו האפשרית בהודעה רשמית שפירסמו שני הצדדים באתר הרשמי של הקבוצה.

המאמן הפורטוגלי שנחת בסן סירו בקיץ האחרון, הוביל את הנראזורי לאליפות אבל נכשל בליגת האלופות עם הדחה בשמינית הגמר מול מנצ'סטר יונייטד, הודה בימים האחרונים כי הוא שוקל הצעה מריאל מדריד, ועורר את זעמו של נשיא אינטר מאסימו מוראטי, אבל בסופו של דבר הגיעו השניים להסכמה על הישארותו של המיוחד במועדון.

חוזהו המקורי של מוריניו, שהפך למאמן הזר הראשון בהיסטוריה של הסריה A שזוכה בסקודטו בעונתו הראשונה בליגה, יסתיים בסוף עונת 2011/12, ועל פי ההערכות הוא אף יזכה להעלאה במשכורת, שתצמח לסביבות 10 מיליון יורו לעונה. "בהמשך לרצונו של המאמן להמשיך בפורייקט בו החל השנה, המועדון קיבל בשמחה את רצונו לחתום לטווח ארוך ולהיות חלק מהרוח של אינטר", אמר הההודעה הרשמית של הנראזורי, "חוזהו של מוריניו הוארך עד ה-30 ביוני 2012". ב-1965 הניפה אינטר את גביע אירופה לאלופות האחרון שלה, ואין ספק שזו המשימה העיקרית לשמה הובא מוריניו, שימדד על פי הצלחתו במפעל.

* זה היה באוויר, וכעת זה רשמי: יובנטוס הודיעה היום (שלישי) על החתמתו של קשר ורדר ברמן, דייגו, לארבע השנים הקרובות. "אני מאושר להצטרף ליובנטוס, וגאה להיות חלק ממועדון כל כך נחשב, בו חלמתי לשחק מאז שהייתי קטן. אני חושב שזה הצעד הנכון עבור הקריירה שלי כרגע, ומשוכנע שאגיע להישגים עם המועדון". יובה תשלם כ-24.5 מיליון יורו על קשר נבחרת ברזיל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully