וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולמים על היסטוריה

מנצ'סטר יונייטד יכולה להיות הקבוצה הראשונה שזוכה שנתיים ברציפות בליגת האלופות. כדי שזה יקרה נותרה להם משימה אחת קטנה: ניצחון על בארסה

משחק מספר 28: ברצלונה - מנצ'סטר יונייטד 2.5, 2.5, 2.5

מי תסיים עם התואר? אלופת ספרד או אלופת אנגליה? שתי הקבוצות נפגשות לקרב מותח ומסקרן ברומא באחד הגמרים המבטיחים ביותר שידענו בשנים האחרונות. ללא ספק ברצלונה ומנצ'סטר יונייטד הן הקבוצות הטובות ביותר באירופה נכון להיום, ואחרי שנלחמו בליגה על האליפות וסיימו את המאבקים בארצן עם התארים החשובים, הן נפגשות כדי לעשות דאבל. איך זה ייגמר?

למנצ'סטר יונייטד יש כבר שלוש זכיות בגביע לאחר שאת תואר אלופת אירופה היא השיגה ב-1968, ב-1999 וב-2008. מעבר לכך, יונייטד עשויה להפוך ביום רביעי לקבוצה הראשונה שזוכה שנתיים ברצף בתואר. יאמר לזכותה שבכל שלושת הפעמים שיונייטד הגיעה לגמר, היא ידעה גם לסיים עם התואר.

לברצלונה יש שני תארים, אך עוד שלוש הופעות בגמר. בארסה זכתה בתואר בפעם הראשונה ב-1992 ו-14 שנים לאחר מכן שיחזרה את ההישג עם קבוצת החלומות של פרנק רייקארד. מעבר לכך, הקלאנים הגיעו לגמר גם ב-1961, 1986 וב-1994 והם יודעים היטב מה זה להפסיד במעמד החשוב.

איך זה ייגמר מאבק האיתנים הזה? הרבה תלוי בשני השחקנים המובילים של השתיים, ליאו מסי וכריסטיאנו רונאלדו. אלא שהקבוצות הללו הוכיחו השנה שגם בלעדיהם יש להן מה למכור, אך להערכתינו, הקרב המותח יסתיים עם ניצחון של ברצלונה. ההימור:1, היחס 2.5.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully