וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנאתינייקוס מוליכה 0:2 בסדרת הגמר ביוון

אלופת אירופה הביסה את אולימפיאקוס 64:91 במשחק השני בסדרה ורחוקה ניצחון מהבטחת התואר. רוסיה: אליפות שביעית ברציפות לצסק"א

אחרי שניצחה 67:69 בהיכל השלום והאחווה במשחק הראשון והעבירה אליה את יתרון הביתיות, ניצבה הערב (שני) פנאתינייקוס בפני אפשרות לעלות ליתרון 0:2 בסדרת הגמר ביוון נגד היריבה השנואה אולימפיאקוס. שחקניו של ז'ליקו אוברדוביץ' עלו נחושים למן הפתיחה ועשו את העבודה עם 64:91 בסיום.

ההגנה של אלופת אירופה הייתה למעשה זו שהכריעה את המשחק, כאשר האדומים קלעו 29 נקודות בלבד באחוזים גרועים במחצית הראשונה, לעומת 39 של פנאתינייקוס, אותה הוביל ב-20 הדקות הראשונות דרו ניקולאס (11 נקודות).

במחצית השנייה הספיקה ריצה קטנה נוספת של פאו כדי לחרוץ את גורל המשחק, כשאולימפיאקוס מנסה לשווא לרדוף אחר המארחת. שלשות של שרונאס יאסיקביצ'יוס ודימטריס דיאמנטידיס יצרו פער שחצה את גבול 20 הנקודות, ובסיום 64:91 לפנאתינייקוס. מייק באטיסט קלע 18 לירוקים ויאסיקביצ'יוס הוסיף 13, כשבצד השני יאניס בורוסיס מוביל עם 15 נקודות, יותם הלפרין תורם 7 וניקולה וויציץ' 2 בלבד.

* איטליה: וירטוס בולוניה ניצחה 78:99 את בנטון טרביזו והשוותה את סדרת רבע הגמר ל-2:2. המנצחת במשחק החמישי תפגוש בחצי הגמר את האלופה סיינה, שחלפה בקלות על פני סקבוליני פזארו. שרוד פורד הוביל את קלעי בולוניה עם 19 נקודות ו-13 כדורים חוזרים, ברט בליזארד הוסיף 15.

צסק"א זכתה באליפות רוסיה

יממה לאחר שהפסידו בצורה דרמטית 66:67 לחימקי במשחק השלישי של סדרת הגמר, הגיעו הערב שחקני צסק"א מוסקבה כשהם נחושים לסיים את הסדרה ולזכות באליפות רוסיה בפעם השביעית ברציפות וה-16 בליגה הרוסית (לא כולל התארים שקטפה בימי ברית המועצות). הקבוצה של אטורה מסינה עשתה את העבודה בצורה משכנעת, כשהציגה הגנת ברזל ומחצה את חימקי 45:78 בדרך לניצחון 1:3 בסדרה.

צסק"א פתחה בסערה וסגרה את הרבע הראשון עם יתרון מבטיח של 9:24. גם בעשר הדקות הבאות השליטה הייתה בידיים של סגנית אלופת אירופה, שספגה במחצית 20 נקודות בלבד וירדה להפסקה ביתרון 20:40. מכאן הפך המשחק לגארב'ג טיים ארוך, כאשר שחקניו של סרג'יו סקאריולו עדיין מתקשים למצוא דרך פנויה אל הסל (יום מחריד של 1 מ-15 מטווח השלוש), כשבסיום, כאמור, צסק"א מנצחת ב-33 נקודות הפרש וסוגרת חשבון על ההפסד במשחק הקודם.

ארזם לורבק הוביל את קלעי צסק"א עם 14 נקודות, כשמתיאס סמודיש וטרז'אן לנגדון מוסיפים 13 כל אחד, וג'יי אר הולדן וויקטור חריאפה תורמים 10 משלהם. בחימקי לא הגיע אף שחקן לדאבל פיגרס, כשחורחה גרבאחוסה וקלי מקארתי תורמים 8 נקודות כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully