וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א ניצחה 2:3 את הכח עמידר ר"ג

בן בסט המחליף סיבך את הכח ר"ג לפני המחזור האחרון בזכות שער ניצחון להפועל ת"א בדקה ה-90 ב-2:3 על הסגולים. הפועל פ"ת נשארה בליגה

מי שחשש שהמשחק בין הפועל תל אביב להכח עמידר רמת גן לא יהיה ספורטיבי, אכל את הכובע. אחרי שהאדומים יצאו מהמירוץ על האליפות, נותר להם המאבק על המקום השני והחשש שהפועל תל אביב תוותר עליו התבדה כשהאדומים נלחמו 90 דקות וסיימו עם ניצחון 2:3 ענק עם הרבה לב בדקה ה-90, שסגר את המאבק על המקום השני, אך פתח לגמרי את הקרב בין עירוני קרית שמונה להכח על ההישארות. פרט לכך, בזכות הניצחון של הפועל תל אביב, הפועל פתח תקוה ניצלה סופית והבטיחה עונה נוספת בליגת העל ואילו לבני סכנין תספיק נקודה אחת בלבד במחזור האחרון כדי לשרוד.

כעת הכח וקרית שמונה ינסו לאסוף כמה שיותר מהמשחק שנותר להם בסוף השבוע. הסגולים יפגשו את הפועל פתח תקוה נטולת הלחץ בווינטר ואילו הכחולים של רן בן שמעון יארחו את מכבי פתח תקוה. נכון לעכשיו הפרש השערים של קרית שמונה עומד על 19- שערים ואילו של הכח 21-, מה שאומר שהמאבק על המבחנים עשוי להיות מוכרע גם בפרמטר הזה. חשוב גם להדגיש כי קרית שמונה מקדימה בנקודה את הכח ובעצם תלויה בעצמה, שכן ניצחון יבטיח לה את המקום ה-11.

האדומים באו לעבודה מהדקה הראשונה וחיפשו את השער של ז'וסלן מאייבי, וגם מצאו אותו עם שער יתרון של ערן זהבי, שהספיק עד המחצית להחמיץ לא מעט. אלא שבהכח לא הרימו ידיים וחזרו למשחק עם שער שוויון של איתן טיבי. מהראן לאלה חשב שהסיפור גמור עם שער יתרון נוסף להפועל תל אביב, אך רבע שעה לסיום, החילופים של דהאן, שהכניס את איתן טיבי ומייקל טוקורה, הוכיחו את עצמם כשהראשון בישל והשני הבקיע את השוויון. גם החילופים של גוטמן היו טובים, שכן גל שיש ועדן בן בסט, שני מחליפים נוספים, שיתפו פעולה והולידו את שער הניצחון בדקה ה-90, עליו חתום שחקנה לשעבר של מכבי חיפה.

מהלך המשחק

דקה 5 - ערן זהבי ניסה את מזלו עם בעיטה מכ-20 מטר, אך מצא את ז'וסלן מאייבי ערוך.

דקה 11 - פעולה יפה מצד ימין של עומרי קנדה הסתיימה עם מסירה למרכז לזהבי, ששחרר כדור מהיר מידי שלא איים על מאייבי.

דקה 23 - גול! הגנה מבולבלת של הכח איפשרה למהראן לאלה לבצע הטעייה ולמסור לזהבי, שנותר חופשי ובעט בימין פנימה, 0:1 להפועל תל אביב.

דקה 28 - דידי אונגר קיבל את הכדור במרכז הרחבה ושחרר בעיטה לא מספיק חזקה לידיים של וינסנט אניימה.

דקה 31 - זהבי קיבל כדור טוב, אך שחרר בעיטה מהירה מידי שחלפה ליד השער.

דקה 35 - טעות קשה של אניימה כתוצאה מכדור קרן הולידה מצב מסוכן כשמתוך הערבובייה ברחבה נבעט הכדור לאחר השמטה של השוער, אך רק פגע במשקוף ולא עבר במלוא היקפו את השער.

דקה 36 - גול! הלחץ של הכח על השער של אניימה נמשך כשקרן של גל לוי הולידה נגיחה של איתן טיבי, שהבקיע את שער השוויון. 1:1.

דקה 38 - לאלה מצא את זהבי, ששוב בהזדמנות קורצת בעט החוצה למרות שהיה חופשי.

דקה 43 - גול! דימיטאר טלקיסקי ביצע פעולה יפה בצד ימין ושחרר כדור טוב ללאלה, שסיים עם כדור ברשת מול מאייבי. 1:2 להפועל תל אביב.

דקה 50 - הגבהה מדויקת של גילי ורמוט מצד שמאל מצאה את הראש של דגלאס דה סילבה, ששיחרר נגיחה לא מדויקת.

דקה 54 - ההזדמנות המסמררת של המשחק כשזהבי מצא מצד ימין את לאלה הפנוי, שמול שער ריק בעט משום מה למשקוף, כשגם הכדור החוזר של ורמוט לא מצא את השער.

דקה 71 - זהבי מסר עם העקב לדה סילבה, ששחרר כדור ברגל שמאל, אך מאייבי הציל את הכח מהשלישי.

דקה 72 - שער של הכח נפסל בטענת נבדל כשטוקורה העביר לברק בדש המחליף, שבעט מעמדת נבדל, פנימה.

דקה 75 - גול! הכח לא הרימה ידיים ושיתוף פעולה בין שני המחליפים הניב שער. בדש במסירה מצוינת הרים לטוקורה, שניער את טופוזאקוב והבקיע את ה-2:2.

דקה 85 - בדש מצא את עצמו לבד מול אניימה, אך בעט כדור שהשוער הניגרי קטף.

דקה 90 - גול! גל שיש המחליף מצא את עדן בן בסט מול השער של מאייבי, החלוץ הבקיע את ה-2:3.

הרכב הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, עומרי קנדה, אלין טופוזאקוב, וואליד באדיר, יגאל אנטבי, דגלאס דה סילבה, אביחי ידין, גילי ורמוט (ויקטור מרעי 68), דימיטאר טלקיסקי, מהראן לאלה (עדן בן בסט 80), ערן זהבי (גל שיש 87).

הרכב הכח עמידר רמת גן: ז'וסלן מאייבי, חיים פונטרמולי, אביב חדד, ישראל ראש, איתן טיבי, תמיר פור, גל לוי, דידי אונגר (מייקל טוקורה 46), ג'וזף נואפור (בני חדד 67), עומר רפס, אמיר אבו עראר (ברק בדש 46).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully