וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברנלי עלתה לפרמיירליג

הקבוצה שדורגה חמישית בליגת המשנה, ניצחה 0:1 בגמר הפלייאוף את שפילד יונייטד ותופיע בליגה האנגלית הבכירה לראשונה מאז 1976

אחד האירועים החגיגיים של עונת הכדורגל באנגליה, נערך הערב (שני) באיצטדיון וומבלי בלונדון, כאשר ברנלי ושפילד יונייטד נלחמו בגמר הפלייאוף על הכרטיס השלישי לפרמיירליג. כזכור, וולבס ובירמינגהאם עלו באופן אוטומטי לליגה הבכירה, בעוד ארבע המדורגות אחריהן נאבקו בפלייאוף, בסיומו יצאה ברנלי כמנצחת הגדולה, בזכות 0:1 קטן הערב על הקבוצה משפילד.

שפילד יונייטד, אותה הוביל המאמן קווין בלקוול למקום השלישי בתום הליגה, קיוותה לשוב לפרמיירליג אחרי היעדרות של שנתיים, אך ברנלי כנראה רצתה יותר. בדקה ה-13 הגיע השער המנצח של הקבוצה מלנקשייר, כשווייד אליוט שלח כדור מסובב בצורה נפלאה לרשת של פדי קני. שתי דקות לאחר מכן דרשו הבליידס פנדל, אבל השופט מייק דין לא נענה לתחינות.

במחצית השנייה החמיצה ברנלי שני שערים בטוחים, ובצד השני נותרה שפילד בעשרה שחקנים, לאחר הרחקתו של המחליף ג'יימי וורד בצהוב שני בדקה ה-79. בלקוול ערך חילופים התקפיים על מנת להשיג את השיוויון, אבל שחקניו של אוון קויל עמדו איתנים ופרצו בשמחה רבתי עם שריקת הסיום.

ברנלי חוזרת לליגה הבכירה לראשונה מאז 1976, והיא תהיה הקבוצה שמייצגת את העיר הכי קטנה בפרמיירליג - רק 73,000 תושבים בעיר, מחציתם ליוו את שחקניהם לוומבלי. עבור הקלרטס, שסיימו את העונה הסדירה במקום החמישי, היה זה המשחק ה-61 העונה, לאחר שגם בגביעים עשו כברת דרך והדיחו בין היתר את צ'לסי, ארסנל ופולהאם. האוהדים כבר מצפים לדרבי של מזרח לנקשייר, במפגש רווי היצרים מול בלקבורן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully