וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואלרי גזאייב יאמן את דינמו קייב

המאמן שזכה עם צסק"א בגביע אופ"א ב-2005, יחליף בתפקיד את יורי סיומין שעשוי לחזור ללוקמוטיב. סקוטלנד: סטראכן התפטר מסלטיק

מאמן נבחרת רוסיה לשעבר ומי שהוביל את צסק"א מוסקבה לזכייה בגביע אופ"א ב-2005, ואלרי גזאייב, מונה הערב (שני) למאמנה החדש של אלופת אוקראינה דינמו קייב. גזאייב מחליף בתפקיד את עמיתו הרוסי יורי סיומין, שהוביל את דינמו לאליפות, אך ככל הנראה קיבל הצעה מפתה לחזור למועדון האם שלו, לוקומטיב מוסקבה, שם אימן בין השנים 1986-2005.

סיומין היה על גג העולם בדינמו, אך אז הגיעה ההדחה בחצי גמר גביע אופ"א על ידי היריבה שחטאר דונייצק, שעשתה לקבוצה מקייב את אותו הדבר גם בחצי גמר הגביע האוקראיני. הנשיא איגור סורקיס הגדיר את ההפסד כ"חוסר מזל משווע" והודיע שאין בכוונתו לפטר את סיומין, אך אמר שלא יעמוד בדרכו של המאמן אם יבקש לעזוב וכך אכן קרה.

גורדון סטראכן עזב את סלטיק

פחות מ-24 שעות לאחר שחזה בריינג'רס חוגגת אליפות על חשבון סלטיק שלו, הודיע הערב גורדון סטראכן על התפטרותו. המאמן הסקוטי בן ה-52, שהגיע לסלטיק פארק ב-2005 ועזר לירוקים לזכות בשלוש אליפויות סקוטלנד ברציפות, איבד השנה את התואר ליריבה השנואה ריינג'רס, וסיים בטון חמוץ את דרכו במועדון.

בארבע שנותיו בגלזגו שלט הצד הקתולי בעיר, ובנוסף הגיעה סלטיק שלו לראשונה לשמינית גמר ליגת האלופות. אבל למרות ההצלחה, היחסים בין הג'ינג'י המוחצן לאוהדי הקבוצה לא היו טובים, מה שזירז את עזיבתו לאחר הכישלון השנה. בין השמות שהוזכרו כמועמדים להחליף את סטראכן נמצאים דייויד מויס, אלן קרבישלי, טוני מאוברי ומיק מקארתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully