וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן גנדי: ”תכתבו על זה אתם, אותי יקנסו”

מאמן אורלנדו דורש מהתקשורת להתייחס לעובדה שלברון מקבל יותר מדי כבוד מהשופטים. וויליאמס: ”המרפק שספגתי היה מכוון”

אחרי שלושה משחקים צמודים בסיכומם עלתה לוס אנג'לס לייקרס ל-1:2 בסדרת גמר המערב שלה נגד דנבר, ייפגשו הלילה (בין שני לשלישי, 4:00, שידור ישיר ב-ESPN) למשחק הרביעי בסדרה, שוב בקולורדו.

כשהאינטנסיביות גדלה והשחקנים עולים לפרקט למשחק מכריע ומותח בכל לילה שני, בתום המשחק הקודם כבר החלו להיראות סימני עייפות וחלק מהמאמץ שלהן מעתה יהיה למצוא רעננות מחודשת לפני כל התמודדות.

"אני עייף" הודה כרמלו אנתוני בתום משחק 3, "עכשיו נצטרך למצוא את האנרגיה, אבל היא תהיה שם, נביא אותה. לא משנה כמה כוח ביזבזנו במשחק הקודם, אנחנו נמצא את האנרגיה הנדרשת כדי לעלות למגרש ולעשות משהו".

גם אצל הלייקרס, שהגיעו אחרי סדרה ארוכה נגד יוסטון, המצב דומה ושם מקווים לא לראות סימני שחיקה אצל קובי בריאנט, שהיה נהדר במשחק האחרון עם 41 נקודות, אבל גם לא נח כבר חודשים ארוכים לאחר שבקיץ טס עם נבחרת ארצות הברית לאולימפיאדת בייג'ינג.

"הוא נראה עייף", הודה פאו גאסול, שבעצמו שיחק באולימפיאדה והגיע לגמר, "גם הוא וגם אני משחקים הרבה מאוד דקות. קשה לשחק כל כך הרבה זמן ברמה הזו, אבל אנחנו מבינים שכרגע זה הזמן בו אתה צריך לתת הכל".

ואן גנדי מתלונן על הכבוד המוגזם ללברון

מצד אחד, אורלנדו עדיין מחזיקה ביתרון הביתיות שעבר אליה אחרי הניצחון בקליבלנד במשחק הראשון בסדרת גמר המזרח, ואחרי הניצחון 89:99 על קליבלנד בביתה היא מובילה 1:2 בסדרה. מצד שני, אם לא השלשה המנצחת של לברון ג'יימס במשחק השני היא כבר הייתה מובילה 0:3. בכלל, למאמנה של אורלנדו סטן ואן גנדי לא חסרות צרות. הצרה העיקרית באה בדמותו של השחקן המצטיין שלו, דוויט הווארד, שכיכב במשחק עם 24 נקודות ו-9 ריבאונדים. במהלך המשחק, הווארד ספג את העבירה הטכנית החמישית שלו במשחקי הפלייאוף, ובמידה ויגיע למאזן לא מרשים של שבע עבירות טכניות - הוא יושעה אוטומטית ממשחק אחד. כמו שאורלנדו נראית, היא עוד תגיע לגמר, ומי יודע, אולי הווארד יושעה דווקא שם.


העבירה הטכנית של הווארד נשרקה בעקבות מילים מיותרות שאמר כביכול לאחד משופטי המשחק, ג'ואי קרופורד. "לא אמרתי לו כלום, אני לא מספיק טיפש בשביל לסכן את הקבוצה שלי ככה. ההערות שלי הופנו לעבר הקבוצה היריבה", אמר הווארד בסיום המשחק. על הערב המוצלח עצמו אמר הווארד: "פשוט המשכנו להילחם, זה מה שחייבים לעשות. אנחנו לא יכולים לתת לשום דבר להפריע לנו, לא לשריקות של השופטים ולא לשום דבר אחר. אנחנו פשוט צריכים לצאת למגרש ולשחק".


סטן ואן גנדי: "שתי הקבוצות נלחמו, היה משחק פיזי והרבה פעמים ניגשו לקו העונשין. האם ננצח את הסדרה הזאת? אני לא יודע. אנחנו צריכים לשחק ממש טוב ואני בטוח שלקליבלנד יהיו תשובות. אנחנו בטוחים בעצמנו, אבל גם הם וזה הולך להיות קשה מאוד". לעיתונאים, אגב, רמז ואן גנדי כי לברון מקבל יותר מדי כבוד מהשופטים ודרש מהם להתייחס לסוגיה הזו בתקשורת, כשהוא מתייחס לפאול שנשרק נגד דווייט הווארד בעקבות חסימה חוקית שלו על ג'יימס. אומנם ואן גנדי לא אמר את הדברים מפורשות, מחשש לספוג קנס מהנהלת הליגה (ומחשש שהתדמית שלו כבכיין רק תגדל), אבל כשנשאל בנושא דאג להעביר את המסר.

"אתם רוצים שאני אדבר על זה?", שאל ואן גנדי, "תכתבו על זה אתם, אותי יקנסו. כולכם רואים את זה, אז למה אתם לא כותבים על זה? לכם לא יתנו קנס של 25 אלף דולר".

ראפר אלסטון, שקלע 18 נקודות הוסיף: " שיחקנו פיזי בצורה ספורטיבית וחכמה, זה מה שצריך לעשות ולתת לשופטים להחליט איך לנהל את המשחק".

"מבחינה הגנתית נפלנו על הרצפה"

לברון ג'יימס קלע 41 נקודות, אבל לא נהנה מערב גדול של חבריו לחמישיה, מו וויליאמס, אנדרסון ורז'או ודלונטה ווסט, כמו גם מהספסל של קליבלנד. "ניסינו לעשות כדי שהקבוצה תנצח וזה מה שאני יכול להגיד", אמר ג'יימס והוסיף: "כולם מותשים מהפלייאוף הזה, אבל אין שום מקום לתירוצים. אורלנדו היא פשוט קבוצה מצויינת".

מאמן קליבלנד מייק בראון: "החטאנו כמה זריקות שאסור היה לנו להחטיא, בזמנים כאלה אנחנו צריכים להיות זהירים. מבחינה הגנתית נפלנו על הרצפה וזה לא צריך לקרות. צריך לתת לאורלנדו קרדיט, אבל היום פשוט עשינו את הטעויות שגרמו להם לנצח את המשחק".

מו וויליאמס, אגב, האשים את אנטוני ג'ונסון בחוסר הגינות, בעקבות המרפק שספג ממנו בפניו. כשנשאל אם לדעתו זה היה בכוונה, אמר וויליאמס "אין לי ספק שכן". כשנתבקש להוסיף בנושא, אמר: "ממש לא אכפת לי ממנו, הוא משחק בקושי 12 דקות למשחק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully