וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון הוא לא תמיד הפתרון

41 נקודות של כוכב קליבלנד לא הספיקו הפעם נגד אורלנדו, שניצחה 89:99 ועלתה ליתרון 1:2 בגמר המזרח. 24 נקודות להווארד

במשחק הקודם זו הייתה שלשה ענקית של לברון ג'יימס שהשוותה ל-1:1 בגמר המזרח, אלא שהבוקר (שני) הוכח באמוואי ארנה שבאורלנדו כי לברון הגדול הוא לא בהכרח הפתרון לבעיותיה של קליבלנד. כשדלונטה ווסט לא במיטבו, זידרונאס אילגאוסאקס מחטיא בצרורות והספסל של הקאבס מספק 8 נקודות בלבד - גם 41 נקודות של הכוכב הגדול לא יכולות להספיק במעמד כזה, מה גם שג'יימס לא הצליח להשיג מומנטום ברבע האחרון, בו החטיא חמש פעמים מקו העונשין. מנגד, אורלנדו מגי'ק הציגה משחק מסודר ויעיל, בדרך לניצחון 89:99 ויתרון 1:2 בסדרה. דוויט הווארד הצטיין עם 24 נקודות (14 מ-19 מהעונשין) ו-9 ריבאונדים.

המשחק הרביעי, שיהיה גם הוא באורלנדו, יתקיים בלילה שבין שלישי לרביעי ב-3:30 לפנות בוקר שעון ישראל (שידור ישיר בספורט 5).

מהלך המשחק

לברון ג'יימס איבד כמה וכמה הזדמנויות ליצור מומנטום, כשהחטיא מהעונשין חמש פעמים ברבע האחרון. ההזדמנות הגדולה מכולן קרתה 2:34 דק' לסיום המשחק. ג'יימס קלע שלשה כדי לצמק ל-90:86 ועוד סחט מדוויט הווארד את העבירה החמישית שלו במשחק. בהתקפה הבאה, הווארד שלא נחשב לקלע עונשין מוצלח, נשלח לקו ופגע פעמיים, לברון נשלח לשם במקביל והחטיא. העבירה הבאה נעשתה של מיקאל פייטרוס, שכמו הווארד דייק פעמיים והעלה את המג'יק ליתרון 86:94, מכאן לקאבס כבר לא היה מה לתת.

הווארד הסתבך בבעיית עבירות בשלב מוקדם מאוד במשחק הזה, מה שגרם לו לשבת על הספסל בשבע הדקות האחרונות של המחצית הראשונה. למעשה, המג'יק הובילה 23:29 לפני העבירה השלישית שלו, שתי דקות אחרי שיצא הם כבר היו בפיגור של חמש. שלוש דקות בתוך הרבע השלישי הווארד חזר לשחק, וקצת אחרי ספג את הרביעית, שהפכה לעבירה הטכנית החמישית שלו בפלייאוף, אחרי עימות עם בן וואלאס. המאמן סטן ואן גנדי מיהר להרגיע את הווארד, ששלח הערה לשופט ג'ואי קרופורד, מאחר ולפי הנהלים, שתי עבירות טכניות נוספות יגרמו להרחקתו ממשחק אחד.

קלעו לאורלנדו: דוויט הווארד 24 נקודות ו-9 ריבאונדים, ראפר אלסטון 18, מיקאל פייטרוס 16, רשארד לואיס 15, היידו טורקוגלו 13 נקודות, 10 ריבאונדים ו-7 אסיסטים, קורטני לי 9, מרסין גורטאט 4.

קלעו לקליבלנד: לברון ג'יימס 41 נקודות, 9 אסיסטים ו-7 ריבאונדים, מו וויליאמס 15, דלונטה ווסט 12, זידרונאס אילגאוסקטס 9 (3 מ-10 מהשדה) ו-9 ריבאונדים, אנדרסון ורז'או, ג'ו סמית ובן וואלאס 4 כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully