וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה: לאנוס צועדת בראש

אלופת אפרטורה 2007 מכוונת לעבר תואר נוסף, ונותרה בפסגה לאחר 0:1 על באנפילד. 0:2 לוולז על בוקה, 1:2 להורקאן ברוסאריו

הליגה הארגנטינאית ממשיכה לצעוד לעבר נעילת עונת הקלאוסורה, וארבעה מחזורים לסיום לאנוס נמצאת בראש הטבלה, כשהיא מכוונת לעבר תואר אליפות שני בתולדותיה. הגרנטה ניצחו בסוף השבוע 0:1 את באנפילד ונותרו ביתרון נקודה על פני ולז סרספילד, שניצחה 0:2 את בוקה ג'וניורס החלשה, ושתי נקודות על פני הורקאן, שגברה 1:2 על רוסאריו סנטרל. ריבר פלייט ניצחה 0:2 את אינדפנדיינטה בקרב בין שתי מאכזבות גדולות.

באנפילד - לאנוס 1:0

הקלאסיקו של דרום בואנוס איירס הסתיים בניצחון חוץ לזכות הקבוצה של לואיס סובלדיה. דחיקה עם החזה של פפה סאנד בדקה ה-28, אחרי כדור רוחב של המגן מקסימיליאנו ולאסקז, סידרה ללאנוס שבוע נוסף בפסגה, כשמקסימיליאנו בוסטוס הורחק משורות באנפילד. "זה הישג כפול", אמר סובלדיה לאחר המשחק. "גם ניצחנו בדרבי וגם שמרנו על המקום הראשון. עכשיו מצפים לנו ארבעה משחקי גמר עד סוף העונה".

רוסאריו סנטרל - הורקאן 2:1

מי שממשיכה לתת פייט בצמרת תוך כדי הצגת הכדורגל הטובה בארגנטינה, היא הורקאן של אנחל קאפה. הכדורגל הקצבי של הגלובו לא מפסיק להלהיב, כשבחלק הקדמי מככבים הצעירים חבייר פאסטורה ומתיאס דה פדריקו. פאסטורה (7 ו-65) כבש צמד לרשת סנטרל, ששיחקה משלב מוקדם ללא הבלם גיז'רמו בורדיסו, אחיו של ניקולאס מאינטר, שראה כרטיס אדום. איבן מורנו אי פביאנסי צימק בפנדל בדקה ה-77.

ולז סרספילד - בוקה ג'וניורס 0:2

אחרי ההדחה מהליברטדורס, קיוו האורחים להחזיר את הכבוד במשחק הליגה מול קבוצת הצמרת של ריקרדו גארקה, אלא שלמארחים עדיין יש שאיפות לזכות בתואר והם יצאו כשידם על העליונה. הרנן לופז האורוגוואי ניצל טעות קשה של הגנת בוקה כדי לכבוש בדקה ה-61, וג'ונתן כריסטלדו נעץ את השני דקה לאחר מכן. קרלוס איסצ'יה, מאמן בוקה, הגיע לסיכום עם ההנהלה על עזיבתו בתום העונה.

ריבר פלייט - אינדפנדיינטה 0:2

בקרב בין שתי גדולות כושלות, ניצחה הקבוצה של נסטור גורוסיטו. בדקה ה-29 היה זה הקשר דייגו בראדו שהעלה את המיז'ונריוס ליתרון והקולומביאני רדאמל פלקאו הכפיל את התוצאה בנגיחה בדקה ה-37. אמריקו גאז'גו, אחד מהאנשים האהובים במונומנטל, חווה הפסד נוסף כמאמן אינדפנדיינטה מול קבוצתו לשעבר. פלקאו החמיץ פנדל במחצית השנייה, ודניאל מונטנגרו חיקה אותו מן העבר השני.

אסטודיאנטס - ארחנטינוס ג'וניורס 2:3

המארחים, שנותרו הנציגים היחידים של ארגנטינה בגביע הליברטדורס ומצפים למשחק רבע הגמר, אירחו את ארחנטינוס ג'וניורס והביאו להתפטרותו של המאמן האורח קלאודיו ויוואס. שלושער מרשים של אנסו פרז (33, 45 ו-61) העניק לפינצ'רטאס את הניצחון. גבריאל האוצ'ה (46) וניקולאס פאבלוביץ' (49) הבקיעו לזכות ארחנטינוס.

סן לורנצו - ניואל'ס אולד בויס 2:0

הפסד ראשון לדייגו סימאונה מאז מונה למאמן הקבוצה. סנלו הייתה עדיפה, אך ניואל'ס כבשה פעמיים מרגלי מאוריסיו ספרדוטי בדקה ה-48 ואלחנדרו דה סילבה בדקה ה-62 וממשיכה להילחם על הכרטיס לגביעים היבשתיים בעונה הבאה.

קולון סנטה פה - ראסינג קלוב 0:0

סן מרטין - חימנסיה לה פלאטה 1:0
לחימנסיה: אסטבן גונזאלס (37)

ארסנאל - חימנסיה חוחוי 1:0
לחוחוי: הקטור סילבה (68)

גודוי קרוז - טיגרה 2:0
לטיגרה: נסטור אז'אלה (32), קרלוס לונה (89)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully