וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלבוע/גליל מתכוננת לעונה הבאה

הקבוצה המאוחדת מהצפון תפעל להרחבת האולם בגן נר על מנת להשתתף ביורוקאפ. קטש וליובין יסגרו בקרוב, לרנדל הוצע חוזה ל-3 עונות נוספות

הפועל גלבוע/גליל עליון ערכה הערב (ראשון) טקס לסיום עונת 2008-2009, אותה סיימה במקום השלישי אחרי הפסד דרמטי למכבי תל אביב בחצי גמר הפיינל פור וניצחון על הפועל ירושלים במשחק על מקומות 3-4. בעקבות השגת המקום השלישי תשתתף הקבוצה במוקדמות היורוקאפ בעונה הבאה, אך לא תוכל לארח אותם באולם בגן נר במתכונתו החדשה.

בעקבות כך הודיע ראש מועצת גלבוע דני עטר בסיום הטקס: "סיכמתי עם חיים אוחיון על הגדלת התקציב לעונה הבאה. ממחר בבוקר יתחילו לבנות את היציע החדש". תוכנית הבנייה אמורה להרחיב את אולם גן נר מ-900 ל-2,000 מקומות. בתוך כך, ינסו בקבוצה לסגור בימים הקרובים את פרטי ההסכם עם עודד קטש ועוזרו ליאור ליובין גם לעונה הבאה. קטש הביע את רצונו להמשיך לאמן את הקבוצה המאוחדת, ואם לא יתרחש שינוי דרמטי, הוא יחל בעונה הבאה את עונתו השישית במועדון.

בקבוצה ינסו להשאיר את השלד הישראלי הבכיר בראשות גל מקל, שמושאל ממכבי תל אביב, אלישי כדיר, אבישי גורדון ודגן יבזורי כשמעמדו של גוני יזרעאלי אינו ודאי. בגלבוע/גליל מחכים להתפתחויות בגזרת בריאן רנדל, לו הציעה הקבוצה חוזה ל-3 שנים וגם בריאן רוברטס עשוי בסופו של דבר להמשיך בקבוצה, אם לא תנשור מהיורוקאפ. בנוסף, הפורוורד הליטאי מנטאס גריקנאס (24, 2.01), בוגר מכללת ויצ'יטה סטייט, עשוי להגיע למבחנים בקבוצה בתחילת העונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully