וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורקיה: האליפות תוכרע במחזור האחרון

בשיקטאש גברה 1:2 על גלאטסראיי ונותרה עם יתרון שתי נקודות בפסגה על פני סיבאספור, שניצחה (ללא בלילי) 2:3 את גנצ'לרבירליג'י

בניגוד למרבית הליגות באירופה, שם כבר נקבעו האלופות ובחלקן הסתיימה העונה, הליגה הטורקית עדיין ממתינה במתח לזהות האלופה לעונת 2009/10. בשיקטאש, שהחזיקה ביתרון של שתי נקודות בפסגה טרם נפתח המחזור ה-33, התגברה על מוקש בדמות גלאטסראיי הרביעית וניצחה אותה הערב (ראשון) 1:2, כך שהכל תלוי בה לקראת מחזור הסיום.

הדרבי של איסטנבול הוכרע ב-18 דקות מטריפות. בדקה ה-41 שער עצמי של מהמט טופאל העניק יתרון לבשיקטאש, אבל שמונה דקות לאחר מכן השווה הארי קיואל האוסטרלי. המילה האחרונה הייתה של יוסוף סימסק מבשיקטאש בדקה ה-59, והקבוצה של מוסטפה דניזלי עשתה צעד משמעותי לעבר השלמת דאבל.

סיבאספור העלתה את מאזנה ל-66 נקודות, בזכות ניצחון 2:3 על גנצ'לרבירליג'י, והיא במקום השני המוליך למוקדמות ליגת האלופות. ג'יימס טרויסי העניק יתרון לאורחים בדקה ה-22, אבל יאניק קמאנאן השווה בדקה ה-48, והרווה טום (60) ומוראט ארדוגאן (68) השלימו מהפך. ז'אק מומהה רק צימק לגנצ'לר 13 דקות לסיום.

השלישית, טרבזונספור, נשארה גם היא עם סיכווים קלושים לזכות בתואר, לאחר שניצחה בחוץ 2:5 את אסקיסחירספור. לטרבזון הפרש שערים נחות משל יריבותיה (21 לעומת 27 של סיבאס ו-29 של בשיקטאש), ולכן היא מכוונת בעיקר לעבר המקום השני והכרטיס למוקדמות הצ'מפיונס.

צמרת הטבלה (מחזור לסיום):

1. בשיקטאש 68 נקודות
2. סיבאספור 66
3. טרבזונספור 65
4. פנרבחצ'ה 58
5. גלאטסראיי 58

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully