וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה נפרדה ממרטינוביץ'

24.5.2009 / 20:21

שחקני ומנהלי הקבוצה ערכו אסיפת פרידה מרגשת והעניקו לבלם חולצה ממוסגרת של המועדון. גיא לוזון ביקש מהשחקנים ללמוד ממדונה

באסיפה מרגשת שנערכה לפני אימון הערב, נפרדו היום אנשי בני יהודה מהבלם הסרבי מילאן מרטינוביץ', שסיים את דרכו במועדון וימריא הלילה לארצו. שחקני המועדון, הצוות המקצועי וההנהלה העניקו לבלם ששיחק שנה וחצי במועדון, חולצה ממוסגרת למזכרת.

מרטינוביץ', שפתח אמש בהרכב ושיחק את משחקו האחרון במועדון, היה נרגש מאוד מהפרידה שערכו לו חבריו ואחרי שנפרד מכל אחד מהם באופן אישי, אמר לוואלה! ספורט: "זו בהחלט הייתה פגישה מרגשת, בסך הכל באתי להגיד שלום והפתיעו אותי עם המתנה הזו. כל הכבוד למועדון שיודע להוקיר ולכבד את שחקניו".

הסרבי שעדיין לא יודע היכן ישחק בעונה הבאה הוסיף: "הייתה לי כאן תקופה נפלאה, שנה וחצי שבהן בעונה אחת נשארנו בליגה במסע בלתי נשכח, ובעונה הזו אנחנו מרחק נגיעה מהכרטיס לאירופה. עכשיו הגיע הזמן שלי להמשיך הלאה. אני עדין לא יודע אם אחזור לשחק כאן בישראל, כרגע כל האפשרויות פתוחות. באמת שהכל יכול לקרות".

בתוך כך ערכו שחקני הקבוצה אימון שחרור אחרי משחק התיקו המאופס אמש מול הפועל קרית שמונה. הקשר מהראן ראדי סובל ממתיחות בשריר הירך האחורי וכן בשרירי המפשעה והוא טופל על ידי הצוות הרפואי. לעומתו ערך הקפטן אסי בלדוט אימון מלא. אמש ספג בלדוט חבטה בראשו במהלך המשחק ואף הוחלף על ידי משה ביטון סמוך לסיום המחצית הראשונה.

לפני המשחק אתמול הקרין מאמן הזהובים גיא לוזון לשחקניו סרטון דוקומנטרי על הזמרת מדונה, בו מתואר כיצד היא מתכוננת לכל הופעה ברצינות, גם כשהיא כבר מפורסמת ונמצאת בטופ. לוזון הדגיש בפני שחקניו בייחוד את האופן בו מדונה מתאמנת קשה ושמה לב לדברים קטנים הן על הבמה וגם מחוצה לה. המאמן ציין את הדינמיקה הקבוצתית שלה עם הנגנים והרקדנים וביקש משחקניו לקחת דוגמה מהמקצוענות אותה מפגינה הזמרת המפורסמת, שנחשבת לאחת הטובות בעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully