וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלאגה העולה האחרונה לחצי הגמר

קבוצתו של אאיטו הביסה 55:87 את גראן קנאריה ותפגוש את ברצלונה. חימקי צימקה ל-2:1 בסדרת הגמר ברוסיה, שיבק עלה ל-2:3 בהולנד

תמונת חצאי הגמר בפלייאוף הספרדי הושלמה היום (ראשון), כאשר על הכרטיס הנותר לארבע האחרונות נלחמו מאלגה וגראן קנאריה. ערב המשחק עמדה הסדרה על 1:1, כשהמנצחת ידעה כי בחצי הגמר מחכה לה ברצלונה (שהדיחה את ולנסיה ברבע הגמר). המאחרת ממלאגה, שסיימה את העונה הרגילה במקום השלישי, הציגה יכולת שיא ברגעי האמת, ולמעשה לא השאירה ליריבתה הנחותה שום סיכוי.

המחצית הראשונה עוד היתה צמודה, כשלחדרי ההלבשה ירדה מלאגה עם יתרון 31:39, אלא שברגע הזה הידקו שחקניו של אאיטו רנסס את ההגנה וטסו קדימה. שבע דקות בתוך הרבע השלישי, ומלאגה כבר פתחה פער מפלצתי בן 22 נקודות, ועד הסיום היה זה גארבג' טיים ארוך.

השריקה האחרונה גאלה את גראן קנאריה מייסוריה, כשהתוצאה הראתה 55:87 לזכות מלאגה. תומאס קאלטי הוביל את המנצחים עם 18, כשרוברט ארצ'יבלד הוסיף 16 משלו. מהצד השני, 12 של ג'ואל פרילנד לא הספיקו עבור האורחת, שנושרת ברבע הגמר. מלאגה, כאמור, תפגוש את ברצלונה, כשבחצי הגמר השני ישחקו ריאל מדריד וטאו ויטוריה.

רוסיה: חימקי לא מוותרת

בזמן שבספרד נלחמו על העליה לחצי הגמר, ברוסיה כבר החלה סדרת הגמר, וצסק"א מוסקבה קיוותה לסיים אותה היום. עם יתרון 0:2 מבטיח על חימקי מוסקבה, ניסו אטורה מסינה ושחקניו לסגור את הסיפור, אך מנגד, שחקניו של סרג'יו סקאריולו לא ויתרו, ניצחו 66:67 דרמטי, ונשארו בחיים.

הפתיחה היתה דווקא של האלופה הנצחית, שבנתה יתרון במהלך הרבע הראשון, ובמחצית כבר הובילה 28:40, אלא שאז הגיע רבע שלישי אדיר בן 9:22 של חימקי, שחזרה למשחק והיתה יותר קרת רוח ברגעי ההכרעה, כדי להנחיל לצסק"א את ההפסד הראשון שלה העונה ברוסיה. חימקי קיבלה 12 מקרלוס דלפינו ואנטון פונקראשוב, וזה הספיק לה. מהעבר השני, 16 של שישקאוסקאס הנפלא לא עזרו לסגנית אלופת אירופה, שסבלה ממשחק חלש של הולדן ולנגדון.

* אריק שיבק וקבוצתו, אמסטרדם, עשו היום צעד גדול אל עבר אליפות הולנד, כשניצחו במשחק החמישי של סדרת גמר הפלייאוף 77:89 את דן בוש, ועלו ל-2:3 בסדרת הטוב משבעה. המנצחים נהנו מרבע ראשון אדיר של 8:32, ועד הסיום לא איבדו את היתרון הגדול. המאמן הישראלי, שעשוי לחגוג אליפות עוד השבוע, נהנה מ-22 נקודות של פיטר ואן פאסן וסי סי האריסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully