וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בירנבוים: "מכבי ראשל"צ צמאה להצלחות"

המאמן הוותיק הוצג בקבוצתו החדשה ולא פחד לצאת בהצהרות: "מן הראוי שהמועדון יהיה מוביל". היו"ר קליסקי: "רוצה פיינל פור"

ברני ארדוב

צילום: נועם אשל
עריכת וידאו: ענת ברק

מכבי ראשון לציון ערכה הבוקר (ראשון) מסיבת עיתונאים במהלכה הוצג המאמן לעונה הבאה, אפי בירנבוים. המאמן חתם בקבוצה בסוף השבוע לעונה אחת במקומו של עופר ברקוביץ', שחוזהו לא הוארך, על אף שהצליח להשאיר את הקבוצה בליגת העל.

"אני מאוד שמח לבוא למכבי ראשון. מועדון שמזה שנים נחשב בברנז'ת המאמנים לכזה שהסדר שולט בו וככזה שרוצה להתקדם", אמר בירנבוים. "מכבי ראשון צמאה להצלחות ומי כמוני, שהמחויבות שלו לכדורסל והרצון להצלחות, רוצה להוביל אותה לשם. זו העיר הרביעית בגודלה בישראל והיא ממשיכה להתפתח. מן הראוי שמכבי ראשון לציון תהיה מועדון כדורסל מוביל בישראל".

לקראת העונה הבאה הוסיף בירנבוים: "עוד לא ישבתי עם ההנהלה, ולא אמרתי את מי אני רוצה. במסגרת השחקנים הישראלים, כולם מכירים את כולם. החוכמה היא למצוא את הכימיה. אלה שליוו אותי בהצלחה במהלך השנים, אשמח להמשיך איתם". לגבי השחקנים החתומים בקבוצה (עודד שעשוע, אבי סוכר וגילי מוסינזון) הוסיף המאמן: "אבדוק את החוזים ונראה עם מי אנחנו ממשיכים". לגבי עמדות עוזר המאמן אמר: "אבחר צוות טוב. רועי חגאי מועמד טוב מאוד מבחינתי לעמדת העוזר".

יו"ר המועדון, משה קליסקי, התייחס להפסקת עבודתו של ברקוביץ' ואמר: "עופר מאמן טוב, אבל הוא לא השיג את ההישגים. ברור שכשאנחנו מביאים את אפי, הוא הרבה יותר טוב ואנחנו מצפים שיוביל אותנו להישגים. אנחנו רוצים להיות בחלק העליון של הטבלה ואני מקווה להגיע לפיינל פור". בירנבוים הוסיף באותו נושא: "עופר הוא חבר. ביררתי ונאמר לי שאין לו חוזה בקבוצה. ברור לי שהוא פגוע. ביומיים האחרונים הוא לא החזיר לי טלפון, אבל אני מאחל לו בהצלחה. בספורט המקצועני אין קשר למעמד של המאמן ולעובדה אם הוא ממשיך או לא. בספורט התחרותי יש גם דברים כאלה. לפעמים צריך גם לדעת מתי להחליף חבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully