וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אודום: "בשביל קובי זאת שגרה"

בריאנט דרס את דנבר עם 41 נק', ואודום כבר התרגל להצגות של חברו. בריאנט: "זה אחד מניצחונות החוץ הגדולים שלנו מאז שאני בלייקרס"

יממה אחרי שלשת הניצחון הקלאסית של לברון ג'יימס מול אורלנדו, קובי בריאנט הזכיר שגם הוא פה. המלך הוכיח ווינריות וניצח את המשחק בצורה הכי מרגשת שאפשר, אבל בריאנט הראה הלילה (בין שבת לראשון) שהוא ניצח את משחק מספר 3 בגמר המערב, בדרך מרגשת לא פחות. אמנם הממבה לא קלע שלשה בשנייה האחרונה, אבל 46.4 שניות לסיום המשחק בדנבר הוא קבר שלשה ענקית מעל ראשו של ג'יי.אר סמית', ושבר את רוחם של שחקני הנאגטס. הלייקרס ניצחו 97:103 והחזירו לעצמם את יתרון הביתיות בסדרה. "קובי עושה זאת שוב ושוב ושוב, בשביל קובי זאת שגרה", אמר בסיום לאמאר אודום, שמח שהוא בצד הנכון של הקובי. בריאנט נצץ לא רק ברגעי הסיום הדרמטיים, אלא לאורך 48 הדקות, וסיים עם מאזן של 41 נקודות (12 מ-24 מהשדה), 6 ריבאונדים ו-5 אסיסטים.

בריאנט לקח את הלייקרס על גבו עד לניצחון, ובסיום המשחק היה מותש והתראיין כשהוא מתכופף ואוחז בברכיו. "אני מחשיב את המשחק הזה כאחד מניצחונות החוץ הגדולים שלנו מאז שאני בלייקרס", אמר בריאנט, "כי בעבר היו לנו שחקנים מנוסים כמו רוברט הורי, ריק פוקס, רון הארפר, והם עברו מצבים כאלה. המצב עכשיו חדש לחבר'ה שלנו. בשנה שעברה לא עברנו כאלה מבחנים, המועדון שלנו עושה דרך ארוכה".

כדי להבטיח את הניצחון, הלייקרס נעזרו בחטיפה גדולה של טרבור אריזה 38 שניות לסיום, חטיפה שהכריחה את כרמלו אנטוני לבצע עבירה שישי, ובעצם שלחה את דנבר לחשוב על המשחק הבא בסדרה. "טרבור ערמומי, גבוה וזריז", החמיא בריאנט לחברו, "הוא עושה עבודה טובה כי הוא מסוגל לקרוא מהלכים כאלה. הוא שחקן הגנה מצוין". אריזה שמר על איפוק בסיום, כי גם הוא יודע שהסדרה הזו לא תיגמר בקרוב. "קיבלנו את מה שרצינו, ניצחון, וזה הכי חשוב", אמר.

בדנבר שורה התחושה כי הם יכלו להוביל אפילו 0:3 בסדרה, ובטח לא לאבד את משחק מספר 3, בו שלטו לאורך שלושה רבעים. "יש דה ז'ה וו ממשחק מספר 1", אמר אנטוני בסיום, מאוכזב מתפקוד הקבוצה ברגעי הסיום, ומהעובדה שלא הצליח לשחזר את יכולתו משני המשחקים הקודמים. אנטוני סיים עם 21 נקודות, אבל ב-4 מ-13 מהשדה, כשאת מרבית הנקודות הוא צובר מהקו (12 מ-14). "אני לא חושב שהם עשו משהו מיוחד הלילה", אמר אנטוני, "אני החטאתי כמה זריקות קלות".

היה זה הפסדה הביתי הראשון של דנבר מאז 9 במרץ 2009, ואחרי שניצחה את ניו אורלינס ודאלאס בהפרש ביתי ממוצע של 17.5 נקודות, היא חייבת להתרגל למציאות חדשה. אנטוני החמיא לבריאנט, אך ציין את האקס-פאקטור שלדעתו הכריע את המשחק עבור הלייקרס. "אני חושב שפאו גאסול היה איש המפתח. כשהוא קיבל את הכדור וקלע את הזריקות שלו, היה קשה לשמור עליו עם דאבל-טים וגם לשמור את קובי באותו רגע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully