וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי רקד ממבה בדנבר

בריאנט קלע 41 נק' והכיש את הנאגטס עם ניצחון 97:103, שהעלה את הלייקרס ל-1:2 בגמר המערב, והחזיר לה את יתרון הביתיות בסדרה

בסיום המשחק קובי בריאנט התקשה לעמוד זקוף, התראיין כשהוא כפוף ואוחז בברכיו, ונראה תשוש לחלוטין. "זה גמר המערב", אמר הממבה והתנשף, "זה צריך להיות צמוד". בצד השני של הפרקט, שחקני דנבר ירדו מזיעים לחדרי ההלבשה כשפניהם חתומות ומשדרות אכזבה ועייפות. גמר המערב הרגיל אותנו למתח והליכה עד לקצה, ולא איכזב גם במשחק מספר 3 שנערך הלילה (בין שבת לראשון), בו הלייקרס ניצחו בדנבר 97:103, והחזירו לעצמם את יתרון הביתיות.

לא פלא שבריאנט היה סחוט לגמרי. הפנומן מ-LA פיגר ברוב שלבי המשחק, ולפרקים החזיק את הלייקרס לבדו במשחק. אבל דנבר לא הצליחה לברוח לאורחים, והרבע הרביעי היה הפכפך, כזה שיכול היה להעניק את הניצחון לכל אחת מהיריבות. אבל כשבריאנט משלים עוד ערב ענק של 41 נקודות, ובצד השני כרמלו אנטוני וצ'ונסי בילאפס מתקשים לקלוע ומסיימים את המשחק עם מאזן משותף של 9 מ-28 מהשדה, זהות המנצחת לא מפתיעה. עכשיו דנבר שוב בצד הרודף, זה שחייב להתעלות פעם נוספת.

מהלך המשחק

שתי הקבוצות פתחו עם יכולת מצוינת בהתקפה, או אם תרצו - יכולת לא ממש מרשימה בהגנה, והרבע הראשון נגמר בתוצאה 26:28 לדנבר. הנאגטס שמרו על יתרונם גם במחצית (48:52) וברבע השלישי היו להם כמה הזדמנויות לברוח ולגמור את המשחק, אבל בריאנט היה שם כדי להשאיר את קבוצתו במשחק. בסיום השלישי הנאגטס הוליכו 71:79, אבל שכחו לעלות לרבע הרביעי. הלייקרס הידקו את ההגנה, צימקו את הפער ונטלו את ההובלה, כשהם חונקים את אנטוני ובילאפס בהגנה, ושולחים את הראשון אל הקו. האחוזים של דנבר מהשדה צנחו בהתמדה (סיימו עם 39.3% מהשדה, 5 מ-27 בלבד ל-3), והידיים החלו לרעוד להם בדקות הסיום. בניגוד ללא מעט משחקי פלייאוף, הנאגט קיבלו תרומה מהספסל (כריס אנדרסון עם 15 נקודות ו-7 ריבאונדים, ג'יי.אר סמית' קלע 10 ומסר 6 אסיסטים), אבל הכוכבים לא נצצו ברגע האמת.

הרבע הרביעי היה הפכפך וההובלה עברה מצד לצד. 2:46 לסיום בריאנט העלה את הלייקרס ליתרון 91:92, וכרמלו אנטוני, שלא קל סל שדה לאורך המחצית השנייה, קלע 2 מהקו. ננה סחט עבירת תוקף מדרק פישר, אבל דנבר לא ניצלה זאת היטב, ו-46.4 שניות לסיום הלייקרס הוליכו 95:96 בזכות שלשה ענקית של בריאנט על הראש של ג'יי.אר סמית'. בהמשך, קובי סחט עבירה מסמית', קלע רק אחת מהקו, ו-38.3 שניות לסיום הלייקרס הוליכו 95:97. ג'ורג' קארל הזעיק פסק זמן נוסף כי שחקניו לא הצליחו להוציא כדור מהצד, ובאותם רגעים הלחץ ניכר בשורות הנאגטס, והיה נראה שהם זקוקים למהלך גדול כדי להשיב לעצמם את הביטחון.

אבל שום מהלך כזה לא הגיע, כי אם איבוד כדור של קניון מרטין בהוצאת הכדור ועבירה שישית של כרמלו אנטוני, ששלחה את טרבור אריזה לקו. היה זה איבוד הכדור הראשון של דנבר ברבע הרביעי, אבל הקריטי מכולם. צ'ונסי בילאפס צימק מהקו למינוס 2, כשעל השעון 22.2 שניות. בריאנט דייק מהקו בצד השני, בילאפס החטיא שלשה קצת יומרנית, ו-12.4 שניות לסיום בריאנט קלע עוד 2 מהקו וסגר את הסיפור עם ניצחון 97:103.

בריאנט הצטיין בשורות הלייקרס עם 41 נקודות (12 מ-24 מהשדה), 6 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, והוכיח קור רוח מהקו עם 15 מ-17. פאו גאסול עזר לממבה עם 20 נקודות (7 מ-12 מהשדה) ו-11 ריבאונדים, טרבור אריזה היה מצוין ומלבד החטיפה הגורלית בסיום הוא רשם 16 נקודות ו-4 ריבאונדים. אנדרו ביינום קלע 7 ולאמאר אודום קלע 8 והוריד 7 ריבאונדים מהספסל.

כרמלו אנטוני הוליך את דנבר עם 21 נקודות (4 מ-13 מהשדה, 12 מ-14 מהקו) ו-5 ריבאונדים. צ'ונסי בילאפס קלע 18 (5 מ-15 מהשדה) ומסר 7 אסיסטים, ננה קלע 13 והוריד 6 ריבאונדים, דאנטיי ג'ונס קלע 10.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully