וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל מדריד עלתה לחצי הגמר

שחקניו של פלאסה הביסו את בדאלונה 61:78 ויפגשו בשלב הבא את טאו ויטוריה. גם סיינה עלתה לחצי הגמר. קאזאן סיימה שלישית ברוסיה

אחרי שלא הצליחה להעפיל לפיינל פור של היורוליג, ריאל מדריד הצליחה לפחות להתברג לארבע האחרונות בליגה הספרדית בזכות ניצחון בסדרת רבע הגמר על חובנטוד בדאלונה 61:78. שחקניו של חואן פלאסה השלימו ניצחון 1:2 בסדרה ויפגשו בשלב הבא את טאו ויטוריה, שכבר עלתה לאחר שעברה את בילבאו.

אחרי שניצחה במשחק הראשון, ריאל הסתבכה בשני ונכנעה 82:77, אך הפעם הסיפור היה אחר לגמרי כשאל המחצית ירדה ריאל ביתרון 28:44. המחצית השנייה כבר הייתה מאוזנת יותר, אך למרות זאת היתרון של ריאל נשמר עד הסיום. פליפה רייס קלע 16 נקודות וסיים כקלעי המצטיין לפני לואיס בולוק, שהסתפק ב-14. לוקה בוגדנוביץ' הוביל את קלעי חובנטוד עם 20 נקודות, פאו ריבאס קלע 13. ריקי רוביו, שזהו כנראה משחקו האחרון בבדאלונה, קלע שש נקודות בלבד.

באיטליה סיינה עלתה לחצי הגמר אחרי שהשלימה סוויפ של 0:3 על סקבוליני פזארו. סיינה הביסה הערב את יריבתה 69:93. כבר אחרי הרבע הראשון ברור היה לאן הולך המשחק, כאשר סיינה הובילה בסיומו 9:20 ולא שמטה את היתרון עד לסיום, כשאת שחקניה הוביל רומיין סאטו עם 19 נקודות, מוריס פינלי עזר לו עם 15, רימאס קאוקינאס הסתפק ב-14. מייקל היקס היה המוביל בקלעי פזארו עם 21 נקודות. כעת סיינה ממתינה לבנטון טרוויזו או לבולוניה, שם התוצאה היא 1:2 לבנטון, לאחר שזו ניצחה הערב 73:91 את יריבתה. שתי סדרות רבע הגמר האחרות יתקיימו מחר.

ברוסיה קאזאן זכתה בקרב על המקום השלישי לאחר שניצחה 1:3 בסדרה את ספרטק סנט פטרסבורג. במשחק הרביעי גברה קאזאן 62:71 על יריבתה. מחר ייפגשו צסק"א מוסקבה וחימקי למשחק השלישי בסדרת הטוב מחמישה, כשסגנית אלופה אירופה צועדת כבר ביתרון 0:2.

ביוון מארוסי ניצחה 78:85 את אריס סלוניקי גם כן בקרב על המקום השלישי והשוותה את הסדרה ל-1:1. המשחק השלישי בסדרת הטוב מחמישה משחקים יתקיים ביום רביעי הקרוב. יומיים קודם לכן יתקיים המשחק השני בסדרת הגמר כאשר פנאתינייקוס מובילה 0:1 נגד אולימפיאקוס.

בצרפת שוחקו היום סדרות רבע הגמר, המשוחקות בשיטת הטוב מחמישה משחקים. לה מאן ניצחה במשחק הראשון את גראבלין 73:76, וילרבאן עלתה ל-0:1 לאחר שהביסה את שטרסבורג ואורלן גם כן עם יתרון אחרי 64:68 על שאלון. אתמול נאנסי ניצחה 79:97 את רואן. המשחק השני בסדרה ייערך ביום שישי.

* התקשורת הרוסית מדווחת כי קלי מקארתי, שחקנה של חימקי מוסקבה ואקס הפועל ירושלים, מכבי ראשון לציון ומ.כ גבעת שמואל, דחה את הצעת דיוויד בלאט לשמש המתאזרח של נבחרת רוסיה, במקומו של ג'יי אר הולדן. "בלאט דיבר איתי ועם הסוכן שלי לפני שבועיים, אבל אני כבר קבעתי תוכניות לקיץ", אישר מקארתי את הדחייה ל"ספורט אקספרס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully