וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירצקי לשופטים: "לקחתם לנו שלוש נקודות. זו שערורייה"

23.5.2009 / 20:58

הבעלים של קרית שמונה זעק על פסילת השער של אבידור נגד בני יהודה בסיום המשחק. בן שמעון עקץ: "אני מניח שמשחק חוזר לא יהיה"

איתי חסיד

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

זו לא הפעם הראשונה שבעירוני קרית שמונה נפגעים מטעויות שיפוט. טעות אחת כזו אולי עשויה להוריד אותם לליגה הלאומית. שחקניו של רן בן שמעון כבשו שער חוקי בדקה ה-90, אך השופט לירן ליאני והקוון דני קרסיקוב קבעו כי שערו של יובל אבידור נכבש מעמדת נבדל. בסיום המשחק מול בני יהודה (0:0) נשמעו טענות קשות מכיוונה של קרית שמונה.

בן שמעון: "ניצחון היה מביא אותנו יפה מאוד לחוף מבטחים"

הבעלים של קרית שמונה, איזי שירצקי, התפרץ בסיום המשחק לחדר השופטים ובא בטענות על פסילת השער. בין השאר צעק שירצקי, שדווקא נראה רגוע בדרך כלל, כלפי השופטים: "לא היה אופסייד. זו שערורייה. לקחתם לנו שלוש נקודות. בושה וחרפה. הקוון הרים את הדגל רק אחרי הבעיטה של אבידור".

רן בן שמעון, שגם הוא היה טעון, אמר דקות לאחר המשחק: "מה זה יעזור שאני אתלונן ואגיד משהו על דני קרסיקוב? הוא בחור טוב, אבל מה יש לעשות? כואב הלב, כי ניצחון היה מביא אותנו יפה מאוד לחוף מבטחים. גם לנו יש אחריות לכך, כי היינו יכולים להיות מרוכזים יותר ליד השער. אנחנו באים מוכנים ומשתדלים, וכואב הלב שזה מה שקורה. משחק חוזר הרי לא יהיה".

על המשחק ביום שני של הכח עמידר רמת גן נגד הפועל תל אביב, שיכול לסבך עוד יותר את קבוצתו, הוא הוסיף: "אני מכיר את מאמן הפועל תל אביב והשחקנים היטב. הם מחויבים להצלחות ואין ספק שהם יעשו הכל כדי לנצח. בשבוע שעבר העברנו את משימת ההישארות לידיים שלנו, עכשיו אנחנו מעבירים את זה לאחרים".

יובל אבידור גם הוא הביע תרעומת על פסילת השער, אך בהתייחסו למצב קבוצתו אמר: "אין ספק שאנחנו קבוצה בלחץ שרוצה לעשות את הדברים על הצד הטוב ביותר. חבל מאוד כי מאוד רצינו שזה יהיה תלוי בנו וכרגע אנחנו תלויים בקבוצות אחרות". על פסילת השער הוסיף החלוץ: "אני יכול להיות רק מאוכזב כי חבל שברגעים קריטים פוסלים לנו שער שהיה נותן לנו עוד אוויר".

על השאלה לגבי מידת הספורטיביות שתפגין הפועל תל אביב ביום שני, כשהיא משוחררת מלחץ, הוסיף אבידור: "הפועל תל אביב היא קבוצה ספורטיבית ואני לא חושב בכלל על אפשרות שהם לא ייתנו את הכל. הכח היא קבוצה קשה, אבל כרגע אנחנו תלויים במשחק הזה. אנחנו מאמינים עד הסוף. כל עוד זה לא נגמר, כך אנו מתייחסים לזה".

לוזון: "הרגשת פספוס"

מאמן בני יהודה, גיא לוזון, שראה כיצד הקרב על מקום באירופה מתרחק לו, סיכם: "היו לנו הזדמנויות לגמור את המשחק. לא כבשנו. במחצית השנייה לא שיחקנו בחוכמה. אין ספק שהיציאה של אסי בלדוט פגעה בנו. התקשינו ליצור מצבים, אבל שיחקנו מול יריב שנלחם על חייו ונתנו פייט אדיר. עשינו הכל לקחת את הנקודות, לא הצלחנו. אני לא מכיר משחק שחייבים לנצח בו.

"היינו צריכים את הנקודות אבל לא ניצחנו למרות שהשחקנים נתנו 100 אחוז", הוסיף לוזון. "לאחר ההרחקה של קסאני הם צופפו את המשחק ואנחנו לא ריווחנו מספיק בשביל להניע את הכדור. היריב נתן ונלחם על החיים שלו, וגם אנחנו. ברור שזו הרגשת פספוס".

כפיר אדרי: "שיחקנו בצורה הכי רצינית שיכולנו. צריך לזכור שעמדה מולנו קבוצה שגם רצתה והם נלחמים על החיים שלהם בליגה. ידענו שזה יהיה משחק קשה, יותר מדי שחקנים שכבו אצלהם על הדשא. אבל זה לא תירוץ היינו צריכים לנצח. אנחנו כבר עם הפנים לשבוע הבא ויודעים שלא יהיה לנו משחק קל בסכנין, אבל אנחנו מקווים לסיים את העונה בטעם טוב". על המשחק היום אמר אדרי: "אי אפשר שלא רצינו ולא שיקחנו כי הגענו למצבי הבקעה, רק חבל שלא ניצלנו אותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully