וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד ניצחה 0:1 את הפועל פתח תקוה

שער ניצחון של דימיטאר מקרייב (80) נתן לאשדוד שלוש נקודות והשאיר לה סיכוי קטן לסיים במקום השישי. המלאבסים עדיין לא הבטיחו את ההשארות

הניצחון במחזור הקודם של הפועל פתח תקוה בדרבי כמעט השאיר אותה סופית בליגה, אבל הקבוצה של זאב זלצר הייתה צריכה ניצחון באצטדיון הי"א באשדוד כדי להבטיח סופית את השארותה. אבל הפועל פתח תקוה לא יכלה למ.ס. אשדוד ונוצחה 1:0 משער של דימיטאר מקרייב (80). כעת יחכו המלאבסים למשחקה של הכח עמידר רמת גן ביום שני נגד הפועל תל אביב כדי לדעת האם הם ניצלו באופן סופי או שמא יצטרכו לחכות למחזור האחרון של העונה אז ייפגשו עם הכח.

באורווה היו עדיין המומים ממלך השערים של הקבוצה, שמעון אבוחצירה שנחת ביום חמישי במפתיע ביוון וחתם בלאריסה המקומית, זאת לאחר ששיקר וטען כי נסע לקברי צדיקים. החלוץ המושעה לא נכלל בסגל הקבוצה.

מנגד, באשדוד כבר גמרו מזמן את העונה ומשוועים לשמוע את השריקה האחרונה. במחזורים האחרונים הקבוצה של יוסי מזרחי הפסיקה לשחק. לראייה מאז הסיבוב השלישי ספרה הקבוצה כולל היום רק תשע נקודות. גם היום אשדוד לא הפתיעה ביכולת משובחת, אבל הצליחה להשיג ניצחון דבר שהיא לא עשתה מאז המחזור ה-23. למרות היכולת הלא טובה לאחרונה, אשדוד עוד יכולה להשיג את המקום השישי, ששווה מענק שמן בגובה של 800 אלף ש"ח, אם תנצח את מכבי תל אביב, המדורגת כעת שישית, בהפרש של שלושה שערים ומעלה בבלומפילד.

מהלך המשחק

דקה 36 - יוסי רוזן בעט לחלק החיצוני של המשקוף, אבל הכדור יצא לחוץ.

דקה 39 - ג'וניור ויסה הרים כדור מצוין, נימבה נגח בשלומיאליות משני מטרים מעל השער של סטויקיץ'.

דקה 80 - גול! דימיטאר מקרייב היה במקום כדי לדחוק מקרוב פנימה, 0:1 למ.ס. אשדוד.

הרכב מ.ס. אשדוד: דרגאן סטויקיץ', רחמים צ'קול, כריסטיאן גונזאלס, שי מימון, יוסי אופיר, בן בוטבול (משה אוחיון, 46) ברוך דגו (אמיר לביא, 67), מור סיאני (עידן שדה, 46), עידן ציון, דוד רביבו, דימיטאר מקרייב.

הרכב הפועל פתח תקוה: שניר דורי, אורי אוזן, גל כהן, איציק כהן, אבי ריקן, אייל שן, יוסי רוזן, ג'וניור ויסה, חייאר סספדס, פטי נימבה, אור פישביין (ארמון בן נעים, 62).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully