וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חג'ג' וניסים על הכוונת של מכבי חיפה

23.5.2009 / 18:35

רכז מכבי תל אביב עשוי להצטרף לשורות סגנית האלופה. גם רכז פרימה ורולי האיטלקית מועמד. אבי אשכנזי צפוי לסכם את תנאיו בימים הקרובים

יומיים חלפו מאז איבדה את חלום האליפות בגמר הפיינל פור למכבי תל אביב, וכבר רוב שחקניה הזרים של מכבי חיפה נמצאים בדרכם לארצות הברית. בסגנית האלופה ינוחו מספר ימים, אך לאחר מכן תשב הנהלת הקבוצה עם המאמן אבי אשכנזי והעוזרים אלעד חסין ומיקי גורקה ותנסה לסכם איתם את המשך דרכם כאשר הצדדים מעוניינים בהמשך ההתקשרות. בסוף חודש יוני צפויים השלושה לצאת למיאמי לפגישה עם הבעלים ג'ף רוזן, ובו ינסו לסגור את פרטי העונה הבאה, בה תשתתף הקבוצה, לראשונה מאז נקנתה על ידי רוזן, במפעל היורוקאפ.

בחיפה ינסו לשמור את בסיס הסגל הקיים כאשר בין הישראלים צפויים להישאר הקפטן עידו קוז'יקרו, הפורוורדים משה מזרחי וגור פורת והגארד עמית בן דוד. בין הזרים תנסה חיפה לשמור על דורון פרקינס ודבון ג'פרסון, למרות שהעלויות של השניים צפויות להיות כבדות למדי בעונה הבאה. ברוקס סיילס, בי ג'יי מקי, מאליק דיקסון ושיין גאדסון לא צפויים להמשיך. שני שחקנים שכבר חתומים לעונה הבאה הם הגארד היהודי טוד גולדן והסנטר האמריקאי בן סטרונג, שעשוי להיות מושאל בעונה הבאה לקבוצה אחרת בישראל. יש לציין שכבר העונה פנו מספר קבוצות בבקשה לקלוט את סטרונג, אך חיפה סירבה.

בקבוצה ינסו לחזק את הסגל במספר זרים וברכז ישראלי בנוסף לבן דוד. שני המועמדים הבולטים לאייש את התפקיד הם דרור חג'ג' ואפיק ניסים. חג'ג', שחקנה של מכבי תל אביב, מחזיק בחוזה לעונה נוספת במדי האלופה, אך לא צפוי להמשיך לשחק במדיה, לאחר שלא זכה ליותר מדי הזדמנויות במהלך העונה. ניסים לעומתו, שמשחק באירופה מאז עונת 2003/4, סיים את העונה בליגה האיטלקית השנייה במדי פרימה ורולי, שם רשם 14.2 נקודות ו-3.7 אסיסטים, אך עשוי לשוב לישראל לאחר שש עונות.

דובר מכבי חיפה, עו"ד טל אבריאל, מסר בתגובה לידיעה: "יומיים אחרי סיום העונה טרם החלנו בכלל לחשוב על הרכבת הסגל לעונה הבאה. בשלב זה הכל ספקולציות של התקשורת. הצוות המקצועי טרם הוחתם לעונה הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully