וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טניס: סרביה זכתה בגביע דיסלדורף

ניצחונות של טרויצקי על שוטלר וטיפסרביץ' על קולשרייבר סידרו לנבחרת ניצחון על גרמניה המארחת. דולגרו האלמונית זכתה בטורניר ורשה

רגע לפני הרולאן גארוס, בסרביה יכולים לרוות נחת מהישג הטניסאים שלהם, כאשר הנבחרת זכתה בגביע אליפות העולם לקבוצות בדיסלדורף, לאחר ניצחון הערב (שבת) על גרמניה המארחת. בדיסלדורף התמודדו השבוע שמונה נבחרות על התואר, תחילה בשיטת הבתים ולאחר מכן המנצחת בשני הבתים עלתה לגמר, שם כאמור ניצחה סרביה.

גם ללא נובאק דג'וקוביץ', ויקטור טרויצקי סידר לסרבים ניצחון לאחר שגבר על ריינר שוטלר 4:6, 6:7 והעניק יתרון של 0:1. מיד לאחר מכן עלו ינקו טיפסרביץ' ופיליפ קולשרייבר, כאשר הראשון השלים את המשימה תוך שעה ורבע וניצח 2:6, 4:6, תוך שהוא הופך את משחק הזוגות למשחק לפרוטוקול בלבד.

הפתעת היום שייכת לאלכסנדרה דולגרו הרומניה, המדורגת 201 בעולם, שזכתה בטורניר ורשה, פולין (פרסים בסך 600 אלף דולר). דולגרו פגשה את אלונה בונדרנקו, שדורגה 8 בטורניר, ניצחה אותה 6:7 במערכה הראשונה, הפסידה 6:3 במערכה השנייה והשלימה את הניצחון אחרי 0:6 קליל. בטורניר שטרסבורג, צרפת (פרסים בסך 220 אלף דולר) זכתה ארבאנה רזאי (79 בעולם) המקומית, שהתגברה על לוסי הרדקה (84) הצ'כית 6:7, 1:6. זהו התואר הראשון של רזאי בסבב ובכלל התואר הראשון של טניסאית צרפתיה בטורניר. "הייתי מעט מתוחה בתחילת המשחק", אמרה רזאי. "היה קשה להתמודד עם הלחץ. מבחינה מנטלית, זה היה המשחק הקשה ביותר השבוע".

בטורניר קיצבהיל, אוסטריה (פרסים בסך 450 אלף יורו) זכה גיז'רמו גרסיה-לופז הספרדי, שגבר על ג'וליאן בנטאו הצרפתי 6:3, 6:7, 3:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully