וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'נסון באטון יזנק מהפול פוזישן במונקו

הנהג הבריטי של בראון ממשיך לעשות חיל, עשה הקפה בזמן של 1:14.902 דקה ויפתח ראשון במירוץ הרחובות המרתק. רייקונן שני, המילטון רק 16

ג'נסון באטון, נהגה הבריטי של קבוצת בראון, יזנק ביום ראשון מהפול פוזישן במירוץ מונקו. באטון סיים ראשון במקצה הדירוג לאחר שביצע את ההקפה הטובה ביותר בזמן של 1:14.902 דקות. מי שיזנק מהמקום השני הוא נהג קבוצת פרארי, קימי רייקונן. הפיני עשה הקפה פחות טובה ב-25 אלפיות השנייה מבאטון עם זמן של 1:14.927. אלוף העולם, לואיס המילטון הבריטי, יפתח את המירוץ רק מהמקום ה-16.

רובנס בריקלו (בראון) יזנק מהמקום השלישי, כאשר אחריו יסתדרו לפי הסדר, סבסטיאן וטל (רדבול-רנו), פליפה מאסה (פרארי), ניקו רוזברג (וויליאמס-טויוטה), הייקי קובלינן (מקלארן-מרצדס), מרק וובר (רדבול-רנו), פרננדו אלונסו (רנו), קזוקי נקג'ימה (וויליאמס-טויוטה).

מירוץ הרחובות המסורתי מתוק יותר מכל ניצחון, ובאטון, שיזנק מהפול פוזישן, ירצה, כמובן, להוסיף עוד גביע למדף, אחרי שעשה זאת בארבעה מחמשת המירוצים הראשונים של העונה. באטון מוביל את טבלת הנהגים עם 41 נקודות, כאשר בריקלו מדורג שני עם 27 נקודות. את טבלת היצרנים מוליכה קבוצת בראון עם 68 נקודות, כאשר שנייה לה היא קבוצת רדבול-רנו עם 38.5 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully