וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב הביסה 0:3 את מכבי פתח תקוה

הצהובים נזכרו שמקום שישי שווה מענק כספי שמן, 800 אלף שקל, ניצחו את המלאבסים וקרובים לסיים בו. יחיאל, יבוריאן ובוזגלו כבשו

כש-180 דקות בלבד מפרידות בינם לבין רביצה ארוכה בחופי הים תחת השמש הקופחת, התייצבו מכבי תל אביב ומכבי פתח תקוה למשחק באורווה במסגרת המחזור ה-32 והלפני אחרון בליגת העל. אפשר לומר בעצם שרק הצהובים של אבי נמני הגיעו למשחק. הקבוצה של רוני לוי לא ממש הופיעה אליו, לפחות לא ב-45 הדקות הראשונות. מכבי תל אביב השיגה ניצחון 0:3, שקירב אותה מאוד לסיים במקום השישי בליגה, ששווה לקבוצה מענק בגובה 800 אלף שקל מההתאחדות לכדורגל.

מכבי תל אביב מסכמת עונה בינונית ומטה. אמנם בניגוד לעונה שעברה הקבוצה של נמני לא הסתבכה בתחתית, וכבר עם תחילתו של הסיבוב השלישי הבטיחה את השארותה, אבל מקבוצה בה הושקעו עשרות רבות של מיליוני שקלים היינו מצפים ליותר. הרבה יותר. אז מכבי תסיים עוד עונה ללא אליפות, ללא גביע ועם תואר די משמים, גביע הטוטו. וגם בשנה הבאה כנראה שלא תהיה אליפות, לפחות כך הצהיר אבי נמני.

הצהובים משיגים ניצחון שני ברצף וכדי לסיים את העונה בצורה מתוקה ינסו להשיג גם במחזור האחרון ניצחון על מ.ס. אשדוד לעיני הקהל שלהם בבלומפילד. מכבי, שתמיד יודעת להתעלות על עצמה ברגעי הגארבג' טיים, ניצלה מכבי פתח תקוה אנמית וחפה מכל מחויבות, אפילו כלפי אוהדיה המעטים. אבי יחיאל (9) ואיליה יבוריאן (42) ניצלו הגנה רעועה של פתח תקוה כדי לכבוש. שמונה דקות לסיום כבש מאור בוזגלו את השלישי למכבי, שהשיגה מאז הסיבוב השלישי, ב-10 משחקיה 18 נקודות, כמעט מחצית מהנקודות שלה בסך הכול (41).

רוני לוי יתחיל את העונה הבאה במלאבס, מה שהוא לא עשה העונה. הוא יוכל לבנות את הקבוצה, אבל הוא לא יכול לאפשר לקבוצה שלו, דבר שקרה בתקופתו להשיג שני ניצחונות ב-14 המשחקים האחרונים של הקבוצה. גם מקבוצה כמו ממכבי פתח תקוה היינו מצפים ליותר.

מהלך המשחק

דקה 9 - גול! אבי יחיאל ניצל ערבובייה ברחבת מכבי פתח תקוה כדי לבעוט שטוח ולהבקיע, 0:1 למכבי תל אביב.

דקה 42 - גול! הצהובים של אבי נמני המשיכו לשלוט במגרש ללא עוררין ותירגמו את היתרון שלהם. מאור בוזגלו הרים קרן, הגנת המלאבסים לא הצליחה להרחיק, ואיליה יבוריאן הצליח לכבוש בקלילות, 0:2 למכבי תל אביב.

דקה 48 - מכבי פתח תקוה סוף-סוף הופיעה למשחק. קובי גנון שלח בעיטה מכ-16 מטרים, גיא סולומון, שהחליף בהרכב הפותח את דרגוסלב יבריץ' בשער, הדף.

דקה 53 - עומר דמארי הגיע למצב של אחד על אחד מול סולומון, אך שוער מכבי הדף את הסכנה.

דקה 65 - ליאור אסולין הגיע למצב קורץ מאוד מול סולומון, אבל החמיץ.

דקה 70 - שפונגין שלח בעיטה חזקה, שלא הצליח לפגוש את הרשת של אוהד כהן.

דקה 82 - גול! מאור בוזגלו הצליח להערים על אוהד כהן כששלח כדור חופשי לפינה הקרובה של כהן, הכדור קפץ בין ידיו של כהן ונכנס פנימה, 0:3 למכבי תל אביב.

הרכב מכבי פתח תקוה: אוהד כהן, קובי גנון, ניצן דמארי, נאור פסר (איסמעיל עאמר, 45+1), מוראד מגמאדוב (בובאן גרנצ'ארוב, 45+1), סולי צמח, עומר בוקסנבוים, טל בן חיים, דני פרדה, עומר דמארי, ליאור אסולין.

הרכב מכבי תל אביב: גיא סולומון, יובל שפונגין, איגור טומאסיץ', אבי יחיאל, חיים מגרלשווילי, שרן ייני, דן רומן, גיז'רמו ישראלביץ' (ליאור ז'אן, 63), מאור בוזגלו, סקוט סילי (יוסי שבחון, 70), איליה יבוריאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully