וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה ועירוני קרית שמונה נפרדו ב-0:0

הקבוצה של בן שמעון נפגעה שוב מהחלטת שיפוט כשנפסל לה שער חוקי של אבידור (90) וסיימה ללא שערים עם הזהובים. קסאני הורחק (69)

בעירוני קרית שמונה כנראה היו בטוחים קצת יותר מידי בעצמם וביכולות שלהם. אחרי הניצחון המדהים על בית"ר ירושלים בשבוע שעבר, קיוו בקבוצה הצפונית להמשיך במסע ההישארות המרשים עם ניצחון שלישי ברציפות, אך זה לא ממש קרה מול בני יהודה, שתקעה לה הערב (שבת) מקל בגלגלים וכפתה 0:0 שמרחיק אותה מאוד מאיזור ההישארות.

אם לא יקרה משהו יוצא דופן, קרית שמונה תסיים באחד משני המקומות האחרונים. העובדה שלהכח עמידר רמת גן, שתשחק ביום שני נגד הפועל תל אביב, יש נקודה פחות ומשחק אחד בקופה אמורה לעזור לסגולים ולסבך עוד יותר את קרית שמונה, שעלולה לנשור בעוד יומיים למקום האחרון. כך או כך, קרית שמונה רחוקה כעת שלוש נקודות מסכנין העשירית וניסיון להשיג אותה כשנותר מחזור אחד לסיום נראה כמו משימה בלתי אפשרית.

וזה לא שקרית שמונה הייתה רעה הערב. הכחולים הגיעו ללא מעט מצבים, אך ניכר כי הרגל המסיימת חסרה להם מאוד בבלומפילד. גם העובדה שהיא פגשה קבוצה שיש לה לא מעט על מה לשחק גרמה לה להיראות פחות טוב. הזהובים, שעוד חולמים על המקום הרביעי ועשויים להשיג אותו אם יחלפו על פני נתניה, היו מסוכנים, אך גיא לוזון, שניסה להטריף את השחקנים שלו מהקווים, לא הצליח לגרום לבני יהודה להבקיע.

אלא שמעבר לכך, בקרית שמונה התלוננו על פסילת שער חוקי של יובל אבידור בדקה האחרונה. הקוון דני קרסיקוב, שדווקא עמד בעמדה מצוינת, ראה נבדל ומנע בכך שלוש נקודות יקרות לקרית שמונה.

מהלך המשחק

דקה 3 - יובל אבידור קיבל כדור עומק מצוין וחדר לתוך הרחבה, אך נעצר על ידי מילאן מרטינוביץ', שהרחיק ומנע ממנו לבעוט.

דקה 6 - עבירה על ירו בלו הובילה לפסיקת כדור חופשי, אותו שלח טודור קולב למשקוף, שהציל את דלה איינוגבה מספיגה.

דקה 18 - ההזדמנות הראשונה של בני יהודה במשחק כאשר איבן גארידו כמעט והגיע לכדור חופשי שהעלה פדרו גלבאן ועבר את דני עמוס, שוער קרית שמונה.

דקה 29 - כפיר אדרי נתן מסירה ענקית לתמיר כחלון, ששחרר בעיטה לא מספיק מסוכנת מקרוב, דני עמוס הדף היטב.

דקה 43 - אסי בלדוט, שנפגע בראשו, הוחלף על ידי משה ביטון. הצוות הרפואי של בני יהודה בדק את השחקן ואיבחן כי הקשר סובל מזעזוע מוח קל.

דקה 45 - הגבהה טובה של ברק בכר מצד ימין למרכז הרחבה מצאה את ירו בלו, ששחרר נגיחה מסוכנת לידיים של איינוגבה.

דקה 45+1 - גלבאן הגביה בעיטה חופשית היישר לראשו של מויאל, שנגח מעל המשקוף.

דקה 48 - קרית שמונה הלכה על מתפרצת כשירו בלו מצא בתוך הרחבה את קולב, שסיים עם בעיטה לא מספיק חזקה לידיים של איינוגבה.

דקה 61 - סלאח חסארמה ניסה לחקות את המבצע שלו מהשבוע שעבר מול בית"ר ירושלים ושלח פצצה מרחוק, שנהדפה על ידי איינוגבה לקרן.

דקה 63 - ההחמצה של המשחק שייכת לאבידור, שקיבל מסירה מבלו אחרי מתפרצת שבמהלכה התנגשו מויאל ועטר אחד בשני, אך חלוץ קרית שמונה סיים עם בעיטה רעה מאוד לשער.

דקה 69 - עבירה מיותרת של פול קסאני חייבה הנפת כרטיס צהוב שני לעברו על ידי לירן ליאני. מרגע ההרחקה החלו עימותים קטנים בין שחקני שתי הקבוצות, יניב לביא וכחלון ראו צהובים.

דקה 86 - אבידור קיבל כדור בתוך הרחבה, עשה את הסיבוב, אך הבעיטה שלו הלכה החוצה.

דקה 90 - כדור ארוך שהגיע ליובל אבידור הסתיים עם בעיטה פנימה, אך הקוון הרים דגל לנבדל ופסל שער חוקי.

הרכב בני יהודה: דלה איינוגבה, עוז ראלי, מילאן מרטינוביץ', איבן גארידו, כפיר אדרי, קובי מויאל, מהראן ראדי (לירוי צעירי 89), תמיר כחלון, פדרו גלבאן, אסי בלדוט (משה ביטון 43), אלירן עטר.

הרכב עירוני קרית שמונה: דני עמוס, ברק בכר, לואיס גוטיירז, יניב לביא, עמיר נוסבאום, סלאח חסארמה, פול קסאני, בני בן זקן (תומר סוויסה 51), טודור קולב (שלומי אביסדריס 87), יובל אבידור, ירו בלו (רן קוז'וך 90).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully