וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים ניצחה את בני סכנין 0:3

אחרי התלונות על התצוגה שלה נגד ק"ש, בית"ר ירושלים לא הייתה יכולה להרשות לעצמה יכולת דומה נגד סכנין והביסה אותה 0:3

ארבעה ימים לפני שהיא עולה למשחק החשוב ביותר שלה העונה, גמר גביע המדינה נגד מכבי חיפה, גברה הערב (שבת) בית"ר ירושלים 0:3 על בני סכנין במחזור הלפני אחרון בליגת העל.

בית"ר שמעה הרבה טרוניות על ההופעה שלה בקרית שמונה בשבוע שעבר והגיעה לטדי נחושה להוכיח שהמשחק בצפון היה פנצ'ר בלבד. מלבד זאת, הקבוצה של ראובן עטר ידעה שלא כדאי לה להגיע במומנטום שלילי לגמר הגביע ושהאוהדים שלה לא יאהבו תצוגה נרפית נגד סכנין ועשתה את העבודה.

בדקות הראשונות של המשחק עוד נראה היה שסכנין עשויה להפתיע כשהיא הצליחה להגיע מספר פעמים בחופשיות יחסית לאזור המסוכן, אבל הצהובים-שחורים ניצלו את היתרון האיכותי של הסגל שלהם כדי לכבוש צמד מהיר מרגלי ברק יצחקי בדקה ה-25 ואבירם ברוכיאן כעבור דקותיים, וסגרו את הסיפור בצורה חדה וחלקה. בדקה ה-51 גם קוזוקין הצטרף לחגיגה, שוב בחסות ההגנה הגרועה של סכנין וגם של הקוון, שלא הרים דגל לנבדל.

לקבוצת תחתית כמו בני סכנין, היעדרם של שלושה שחקני הרכב כמו חאלד חלאילה, עבאס סואן וטל חן, היה לוקסוס גדול מדי. בהיעדרו של חן, המגן השמאלי באסם גנאים נשלח למרכז ההגנה והיה חלש להחריד וגם איתן עזריה לא הצליח לסתום את החור שהותיר אחריו סואן בקישור. התוצאה הייתה משחק הגנה גרוע ונרפה, שאפשר לבית"ר לכבוש בקלות ולהגיע לעוד הזדמנויות טובות מאוד.

בית"ר, מבחינתה, יכולה לשאוף עכשיו גם למקום השני על חשבון הפועל תל אביב השנואה, אבל בבית וגן יתרכזו אך ורק בגמר הגביע. יחד עם זאת, הסיפור של הליגה מבחינת המשחק היום הוא זה של בני סכנין, שתתפלל להפסד של הכח עמידר רמת גן נגד הפועל תל אביב בבלומפילד ביום שני ובין כה וכה תיאלץ להשיג תוצאה טובה במשחק החוץ שלה בשבוע הבא נגד בני יהודה, כשתיקו יספיק לה כדי להקדים לפחות את קרית שמונה.

מהלך המשחק

דקה 11: יצחקי העביר לבן שושן שכידרר מעט ובעט כדור חזק מ-15 מטרים, מאיר כהן הסיט את הכדור לקרן.

דקה 25: גול! ניר נחום אסף כדור טועה כ-22 מטרים מהשער של סכנין, התקדם והעביר ליצחקי שבעט שטוח, מאיר כהן רק נגע, אבל לא מנע את השער. 0:1 לבית"ר ירושלים.

דקה 27: גול! הגנת סכנין התקשתה להתמודד עם כדור עומק, ברוכיאן ניצל את המבוכה וכבש מול כהן. 0:2 לבית"ר ירושלים.

דקה 51: גול! פרננדס העלה כדור חופשי, ההגנה של סכנין קפאה, קוזוקין נגח לקורה וניצל את האפאטיות של האורחים כדי להשתלט גם על הריבאונד ולכבוש מקרוב. מצלמות הטלוויזיה הוכיחו שהבלם ניצב בעמדת נבדל בנגיחה הראשונה, אבל לא הגיעה שריקה ו-0:3 לבית"ר ירושלים.

דקה 53: יצחקי כדרר בנינוחות באזרו הרחבה של סכנין והקפיץ נפלא מ-17 מטרים, מאיר כהן כבר נכנע, אבל הכדור פגש את המשקוף.

דקה 73: פרננדס העלה כדור קרן מסובב שאיים לחדור לרשת של כהן, אבל השוער הדף לקרן.

דקה 76: יצחקי שוב התעלם מההגנה האדומה והפעם שלח כדור חזק וגבוה לפינה השמאלית של כהן, השוער התעופף והדף לקרן.

דקה 89: בית"ר יצאה למתפרצת, יצחקי הלביש לתמוז כדור על הראש, אבל כהן הדף את הנגיחה של האחרון לקרן.

בית"ר ירושלים: טברטקו קאלה, כריסטיאן אלברז (דן איינבינדר, 70), שמעון גרשון (תומר בן יוסף, 74), שמוליק קוזוקין, אלירן דנין, דריו פרננדז, עידן טל, ניר נחום, אבירם ברוכיאן, עמית בן שושן (טוטו תמוז, 57), ברק יצחקי.

בני סכנין: מאיר כהן, עלי עותמאן, פטי יא יא, מהראן אבו ריא, באסם גנאים, חיים בנון, איתן עזריה (עלא אבו סלאח, 61), חמד גנאים, אחמד קאסום, איברהים בסיט (אושרי גיטא, 77), אובודו אוקצ'ה (יניב לוזון, 46).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully