וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון: "לא יכולנו להרשות לעצמנו פיגור 2:0"

שלשה מדהימה של קינג ג'יימס עם הבאזר סידרה לקליבלנד 95:96 על אורלנדו ו-1:1 בגמר המזרח: "זו הייתה הקליעה הגדולה של חיי"

קליבלנד קבאלירס הייתה קרובה מאוד הלילה (בין שישי לשבת) לצאת לפלורידה בפיגור 2:0. אחרי הניצחון הדרמטי של אורלנדו במשחק הראשון, מסל ניצחון של רשארד לואיס, המג'יק הקשו את החיים גם במשחק מספר שתיים. עד שהגיע לברון ג'יימס. המלך קלע שלשת ניצחון שצללה פנימה עם הבאזר ועל הפנים של הידו טורקוגלו. 95:96 לקאבס בסיום, 1:1 בסדרת גמר המזרח, שעוברת לפלורידה ואם תמשיך כך, צפויים לנו עוד הרבה לילות מרתקים, דרמטיים וללא שינה.

לפני 20 שנה, בפלייאוף 1989, קלע מייקל ג'ורדן את אותו סל ניצחון מפורסם ובלתי נשכח בקליבלנד. הלילה, אחרי השלשה המטורפת של לברון, האולם בקליבלנד הכתיר מחדש את הבאזר ביטר המפורסם בהיסטוריה. "הבחור ההוא כבר לא נמצא בליגה יותר", אמר לברון בהתייחסו לג'ורדן. "מספר 23 האחר נמצא עכשיו בצד של הטובים".

מהלך המשחק

אחרי שדרסו את דטרויט ואטלנטה בדרך לגמר המזרח, עלו הלילה הקאבס למשחק מספר שתיים בסדרה במצב לא מוכר. ההפסד הדרמטי במשחק הראשון הכניס קצת לחץ, וקליבלנד פתחה בסערה והובילה 16:30 בסיום הרבע הראשון. אורלנדו כבר הייתה בפיגור 23 ברבע השני, אבל כמו במשחק הראשון ידעה לחזור ומזערה נזקים עד להפסקה, 56:44.

6:12 דקות לסיום קלע רשארד לואיס מעל דלונטה ווסט והשווה את המשחק. טורקוגלו קלע שלשה שקבעה 93:93, כאשר נותרו 48 שניות לסוף. דוויט הווארד חסם נפלא את מו וויליאמס ואורלנדו יצאה להתקפה. כשנותרה שנייה בלבד על השעון, טורקוגלו קלע שתיים והעלה את המג'יק ל-93:95. גמור? הצחקתם את המלך. וויליאמס הוציא את הכדור האחרון, לברון תפס, התסובב וקלע את אחד מסלי הניצחון המדהימים שנראו.

לברון סיים עם 35, וויליאמס הוסיף 19, דלונטה ווסט וזיידרונאס אילגאוסקאס קלעו 12 כל אחד, כשביג זי מוסיף גם 15 ריבאונדים. רשארד לואיס היה הקלע הבלוט של המפסידים עם 23, טורקוגלו קלע 21 ודוויט הווארד הוסיף 10 נקודות לצד 18 ריבאונדים.

"לא יכולת לשמוע שום דבר חוץ משאגה. האוהדים ראויים לזה. זו הייתה הזריקה הכי גדולה שקלעתי בחיי", אמר לברון בסיום. "הייתי שיכור, תקוע, לא יכולתי לזוז", אמר וויליאמס שלא האמין למראה עיניו וירד על ברכיו לאחר שראה את הכדור צולל פנימה. לברון סיכם: "לא יכולנו להרשות לעצמנו פיגור 2:0".

"ברור שזה כואב", אמר סטן ואן גנדי, המאמן המפסיד וקלח את האחריות להפסד: "מהזווית של המאמן, הייתי צריך לשמור אחרת במהלך האחרון. שוב להפסיד כמאמן, אבל כשאתה מרגיש שיכולת לעשות דברים אחרת, זה כואב אפילו יותר". המג'יק יארחו את משחק מספר שלוש בליל ראשון, מקום בו ניצחו העונה פעמיים את קליבלנד בעונה הסדירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully