וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: פורלאן לא מסתפק בליגת האלופות

האורגוואי כבש שלושער ב-1:4 של אתלטיקו על בילבאו וחלף על פני סמואל אטו בטבלת מלך השערים. ברצלונה, בהרכב משני, הפסידה 1:0 לאוסאסונה

עם כל הכבוד למחזור ה-37 בספרד, עבור חובב הכדורגל הסטנדרטי הוא משמש, בעיקרו, כהכנה לגמר ליגת האלופות המתקרב ובא באמצע השבוע הבא. אבל כלת השמחה, ברצלונה, שוב עלתה בהרכב משני במשחקה הביתי מול אוסאסונה וספגה הפסד שני ברציפות עם 1:0 מול הקבוצה שנלחמת על חייה. סגניתה, ריאל מדריד, תארח את מאיורקה ביום ראשון בנסיון למחוק את השפלת השבוע הקודם.

בסיום המחזור תפסה סביליה באופן סופי את המקום השלישי ואת הכרטיס למוקדמות ליגת האלופות עם 0:1 ביתי על לה קורוניה. גם אתלטיקו מדריד התקרבה מאוד לכרטיס למוקדמות הצ'מפיונס עם 1:4 מרשים על אתלטיק בילבאו בזכות שלושער של דייגו פורלאן. ולנסיה איבדה את הסיכוי למקום הרביעי עם הפסד 3:1 בדרבי לויאריאל, שעדיין מסוגלת לגנוב לאתלטי את המקום הרביעי במחזור האחרון.

ברצלונה - אוסאסונה 1:0

אחרי שהבטיחה את הזכייה באליפות, ברצלונה בסך הכל רצתה להגיע במומנטום טוב ובריאה לגמר ליגת האלופות נגד מנצ'סטר יונייטד ביום רביעי ברומא. אבל עבור פפ גווארדיולה בריאות שחקניו הייתה פעם נוספת חשובה יותר מהמוראל, וההרכב של האלופה הטרייה היה משני וכלל מחליפים רבים. אוסאסונה, שהחלה את המחזור מתחת לקו האדום, ניצלה עד תום את המצב ובמשחק הקרבה שמרה את עצמה בחיים עם ניצחון חוץ בקאמפ נואו.

הרגע הגדול של הקבוצה של חואן אנטוניו קמאצ'ו הגיע בדקה ה-26, כשוולטר פנדיאני הבלתי נלאה התרומם מעל ההגנה המקומית ונגח מצוין לרשת. סמואל אטו המשיך לנסות לשפר את מאזנו בטבלת מלך השערים, אבל לא מצא את הרשת, והחגיגה של בארסה נהרסה סופית בדקה ה-81 כשמארק מונייסה בן ה-17 שערך את הופעת הבכורה שלו במדי הקבוצה הבוגרת ספג כרטיס אדום לקול מחאות הקהל, שהתרצה רק לאחר הסיום בטקס הענקת גביע האליפות לשחקניו.

אתלטיק בילבאו - אתלטיקו מדריד 4:1

דווקא כשהיה נראה שהעונה חסרת היציבות של אתלטיקו מדריד תעלה לה באיבוד המקום בליגת האלופות, הקולצ'ונרוס שוב התחממו במחזורים האחרונים והניצחון החמישי ברציפות שלהם קירב אותם למרחק נגיעה מהבטחת המקום הרביעי.

אתלטיק בילבאו עשתה לאורחים חיים קשים בסן ממס, וגם אחרי שראול גרסיה העלה את אתלטי ליתרון בדקה ה-59 היא לא נשברה ואיזנה מרגליו של אטצ'ייטה בדקה ה-68, אבל אז החלה ההצגה של דייגו פורלאן. החלוץ האורגוואי, שפיגר בשער אחד אחרי סמואל אטו במירוץ לתואר מלך השערים ערב המחזור (עם 28 לעומת 29 שערים), כבש שלושער מסחרר בדקות 73, 77 ו-87 (בפנדל), ניצח את המשחק וחלף על פני אטו.

ויאריאל - ולנסיה 1:3

הדרבי של ולנסיה הפגיש שתי קבוצות שידעו שהפסד יחסל את סיכוייהן להגיע לליגת האלופות בעונה הבאה. ויאריאל שלטה בעניינים במחצית הראשונה ויוסבה יורנטה העלה אותה ליתרון של 0:2 עם צמד בדקות 15 ו-31, אבל דויד וייה צימק בדקה ה-41 ונתן לעטלפים תקווה. במחצית השנייה ניסתה ולנסיה לאזן, אבל השער נפל דווקא בצד השני, כשקאני המצוין קיבל כדור רוחב מרובר פירס ושלח אותו פנימה.

סביליה - לה קורוניה 0:1

הרחק מהקרבות על המקום הרביעי, הבטיחה סביליה את המקום השלישי באופן סופי עם ניצחון ביתי דרמטי. הקבוצה של מנולו חימנז לא הסתדרה עם ההגנה של האורחים עד הדקה ה-90, בה כבש החלוץ הארגנטינאי הצעיר דייגו פרוטי את שער הניצחון ששלח את האנדלוסים למוקדמות ליגת האלופות.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

ויאדוליד - ספורטינג חיחון 2:1

ויאדוליד הייתה יכולה להינצל סופית מירידה עם תיק ביתי, אבל לחיחון היו תכניות אחרות. הקבוצה שפתחה את העונה כבדיחה של הליגה עדיין לא מוכנה להרים ידיים, ועוד ניצחון מרשים שמר אותה בתמונת הסיכויים לקראת מחזור הנעילה, בו תארח את האחרונה רקראטיבו. דייגו קמאצ'ו העלה את חיחון ליתרון בדקה ה-44, וגם אחרי שג'ונתן ססמה איזן בדקה ה-69 חיחון לא נשברה, ושער ניצחון של מאטה ביליץ' בדקה ה-79 העניק לה את מלוא שלוש הנקודות.

חטאפה - נומאנסיה 0:1

שלושה הפסדים רצופים בתזמון נורא סיבכו את חטאפה בקרבות ההישרדות, ומיצ'ל ושחקניו עמדו על סף התהום כשכל יריבותיהם לתחתית הוליכו במשך רוב הערב, ואז הגיע רוברטו סולדאדו. אקס ריאל מדריד כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-61 ושמר את הקבוצה הקטנה של הבירה מעל הקו האדום, וגם החמצת פנדל של קוסמין קונטרה בדקה ה-90 לא הפריעה לה לנצח, ועל הדרך להוריד סופית את נומאנסיה הצנועה בחזרה לליגה השנייה.

אלמרייה - אספניול 3:0

באמצע העונה הייתה אספניול שקועה עמוק במקום האחרון, אבל מאז הגעתו של מאוריסיו פוצ'טינו היא החלה במסע ההתאוששות שלה, שהסתיים הערב עם הבטחת ההישארות בזכות ניצחון חוץ גדול באלמרייה. איבן אלונסו כבש צמד בדקות 28 ו-73, לפני שקורו חתם את התוצאה בדקה ה-90 עם השלישי.

רקראטיבו - סנטאנדר 1:0

הרחק מקרבות התחתית חתמה רקראטיבו את הסיפור שלה בלה ליגה עם הפסד ביתי שגנז את חלום ההישארות שלה. ניקולה זיגיץ' נעץ את המסמר האחרון עם השער היחיד במשחק בדקה ה-75.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully