וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בעונה הבאה נפתיע, נראה מה יגידו אז"

ברעננה חגגו עליה, אלי כהן בטירוף: "צלענו בסוף, אבל אנחנו בליגת העל". אשר אלון יעשה קאמבק: "נענה למזלזלים". קרבאליו בדרך הביתה

איתי חסיד

צילום ועריכה: איתי חסיד

"עם ההצלחה שלנו, גם הקהל יגיע"

לאחר הניצחון 0:1 על בני לוד, שהבטיח את עלייתה של הפועל רעננה לליגת העל, חגגו שחקניה דקות ארוכות בחדר ההלבשה. המאמן אלי כהן אמר: "בתקופה האחרונה צלענו, אבל בסופו של דבר אני שמח שהצלחנו לעלות לליגת העל. רעננה זאת קבוצה שבנויה על לא מעט שחקנים צעירים. צריך להבין שלא כולם רגילים למעמדים כאלה". שחקנים בקבוצה אמרו בסיום: "כולם ירדו עלינו כל העונה, אמרו שאנחנו קבוצה בלי קהל. בעונה הבאה נפתיע את כולם ונראה מה יגידו אז". בנוסף אמר אלי כהן בסיום המשחק: "אין דבר שמכעיס אותי יותר מלשמוע שלהפועל רעננה אין מקום בליגת העל, בכדי לסלול מסורת צריך שתהיה הצלחה, ועם ההצלחה שלנו עכשיו גם הקהל יגיע. יש עתיד לרעננה, אבל צריך סבלנות וזמן. צריך להבין שרעננה זה מועדון צעיר, מועדון עם תקציב מהנמוכים בליגה - לכן ההישג והסיפוק גדולים. לי באופן אישי זה הישג יותר גדול מהגביע שלקחתי עם רמת גן. אם היו שואלים אותי לפני חמש שנים אם הפועל רעננה תהיה בליגת העל, לא הייתי מאמין. השליש האחרון של העונה שלנו היה צולע, אבל אני יכול להבין את זה. אבל אין ספק שהיה לנו לב גדול, השחקנים נתנו את הנשמה ומה שחשוב הוא שעשינו את זה".


אלון ושטרן מכינים תכנית רב עונתית

הנהלת רעננה, שכוללת את שלמה שטרן ושותפו המיועד אשר אלון, תיפגש במהלך השבוע על מנת לדון בהכנות לעונה הבאה, זאת לאחר שהקבוצה הבטיחה את מקומה בליגת העל. המאמן אלי כהן צפוי לקבל הודעה על המשך דרכו ושחקנים רבים יחדשו את החוזים שלהם. אשר אלון: "רעננה היא במפת הכדורגל הישראלי. גם קבוצות הנוער והנערים עלו העונה לליגת העל וקשה עכשיו להתעלם ממנה. אני מקווה שכל המזלזלים למיניהם, כל אלה שאמרו שאנחנו לא קבוצה לליגת העל, יקבל הוכחה בעונה הבאה כשהרבה אוהדים יגיעו. פעם רעננה הייתה מביאה 4,000 אוהדים, זה יחזור. חבל לי שאין לנו מגרש בית. אנחנו עובדים על הגדלת האצטדיון בלב הפארק ברעננה, נקווה שנוכל לשחק שם".

האצטדיון הנוכחי לא עומד בתקן של מגרשי הספורט בליגת העל (מינימום 4,000 כסאות פלסטיק, התקנת עמודי תאורה) ולכן הקבוצה תצטרך לנדוד למגרש חלופי בעונה הבאה. שטרן מעדיף את הרצליה, אם האצטדיון בלב הפארק לא יעמוד בקריטריונים.
המאמן אלי כהן התבקש להגיע ביום ראשון האחרון לשיחה דחופה עם הנהלת הקבוצה, הכוללת בין היתר את חברי ההנהלה שטרן, אלון ורוני זנזורי. השלושה ביקשו מהמאמן הבהרות בנוגע לאי שיתופם של הקשר הברזילאי קראבליו ושל החלוץ לירון וילנר. כהן טען שוילנר העלה במשקל ואילו קראבליו לא משקיע באימונים. היום קראבליו שיחק, הורחק, והוא צפוי לחזור לברזיל עוד לפני שהליגה תסתיים. ברעננה אמרו כי הנטייה כרגע היא לשחרר את השחקן. החלוץ כריסטיאנו דוס דאנטוס סיכם לעונה הבאה וצפוי להמשיך.

אלון ושטרן מתכוונים להכין עכשיו תוכנית רב עונתית שמטרתה היא ליצור תשתית של שחקני בית ושחקנים צעירים. ברשימת השחקנים המיועדים לחתום על חוזים לטווח ארוך ואלו שבעונה הבאה אמורים לקבל דקות בליגת העל נמצאים שניר שוקר, דודו ביטון (לקבוצה יש אופציה לרכוש את חוזהו תמורת 150 אלף דולר), גיל קופר, רועי לוי, ליאור לינדר וגיא קואז. חלק מהשחקנים כבר סיכמו עקרונית את תנאי העסקתם וכל שנותר להם הוא רק לחתום על חוזה חדש. אלון עדיין לא הפך לחבר הנהלה וכשותף באופן רשמי מאחר וההתאחדות אמורה לאשר זאת במהלך החודש הקרוב. ועדה מיוחדת של ההתאחדות דרשה להעמיד ערבות של 600 אלף שקל והון עצמי של מליון שקל. אלון העביר את רוב הכסף ובקרוב מאוד הוא יהפוך לשותף של שטרן מן המניין.

תקציב הקבוצה בעונה הבאה צפוי לנוע בין 10.5 ל-12 מליון שקל בלבד, זאת משום שרוב שחקני המפתח הם חיילים ושחקנים צעירים אחרים שלא מרוויחים סכומי עתק. שטרן כבר הדגיש כי הוא מעוניין להפוך את רעננה לקבוצה המושתתת על שחקנים צעירים עם תקציב לא גבוה.


מאמן בני לוד, סלימן אזברגה, התייחס גם הוא לטענותיו של יו"ר הקבוצה אבו סובחי, לפיהן ההכרעה במשחק בין הפועל רמת גן למכבי הרצליה (4:0 להרצליה) נקבעה מראש: "אני לא מבין למה לא היה מודיעין אזרחי במכתש. יש פה משהו מסריח בכדורגל הישראלי, בני לוד מקבלת יחס אחר. אם לא יקרה נס, אנחנו יורדים ליגה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully