וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: בורדו תמתין שבוע נוסף

מוליכת הטבלה ניצחה 0:1 את מונאקו, אבל 1:2 של מארסיי בנאנסי מנע ממנה חגיגות אליפות כבר השבוע. בתחתית נאנט בצרות

המחזור ה-37 והאחד לפני האחרון בליגה הצרפתית יצא הערב (שבת) לדרך, כשבמוקד - איך לא - עמד הנסיון של בורדו להבטיח אליפות, אולי כבר היום. מוליכת הטבלה אירחה את מונאקו ועשתה את העבודה מבחינתה עם ניצחון 0:1, אבל מארסיי שניצחה את נאנסי 1:2, מנעה ממנה לחגוג כבר הערב.

בתחתית נאנט הפסידה לסושו במשחק העונה של שתיהן והפסד של סט. אטיין לאוקזר הוריד אותה מתחת לקן האדום. גם קון, לה מאן וסושו עצמה עדיין בסכנה והרבה יותר מאליפות יקבע במחזור האחרון.

בורדו - מונאקו 0:1

10 שנים אחרי האליפות האחרונה של בורדו, לורן בלאן ושחקניו ידעו שהם יוכלו לרשום פרק נוסף בהיסטוריה כבר הערב, אבל ייאלצו להמתין שבוע נוסף לאחר שמארסיי ניצחה במשחק המקביל והותירה לעצמה סיכוי לאליפות.

האוהדים בסטאד ז'אק שבאן-דלמה המתינו 35 דקות עד שכדור חופשי מצא את הראש של מרואן שאמאק, שהקדים את סטפן רופייה ונגח פנימה את ה-0:1. מכאן ואילך בורדו עבדה ועמלה כדי להשיג את השני, שוטטה מספר פעמים ברחבה של רופייה, הגיעה לכמה הזדמנויות, אבל לא הצליחה להכפיל את יתרונה למרות יתרון ברור במגרש.

בזמן שהיא לא מצליחה לכבוש ולבסס את הניצחון, בורדו כמעט שמטה שתי נקודות כש-11 דקות לסיום המשחק כשפינו הקולומביאני עשה סיבוב על אחד משחקני ההגנה המקומיים, נכנס לרחבה והעביר רוחב, פארק צ'ו יונג בעט לכיוון השער החשוף, אבל הכדור שלו פגע בראש של אחד מחבריו, שלמעשה הציל שער. עד הסיום גם מונאקו וגם בורדו ניסו ולא הצליחו לאחרי 90 דקות של כדורגל מצוין, ירדה הקבוצה הביתית עם מלוא הנקודות.

נאנסי - מארסיי 2:1

במשחק הקודם בין שתי הקבוצות, הביסה נאנסי את האימפריה ממארסיי 0:3 ולמשחק הערב היא גם הגיעה עם רצף בן שישה משחקים ללא הפסד, אבל למארסיי היו רצונות משלה וכשהיא עם הגב לקיר ויודעת שכל תוצאה מלבד ניצחון כנראה תעניק לבורדו את האליפות כבר הערב, היא עשתה את העבודה בחוץ.

לורן בונאר כבש בדקה ה-32 אחרי מבצע קבוצתי יפה ולאחר שהבעיטה שלו פגעה ברגל של שחקן יריב והטיסה את הכדור מעל השוער המארח דמיאן גרגוריני. 8 דקות בתוך המחצית השנייה זה כבר 0:2 אחרי שנגיחה של רנאטו סיבלי נהדפה על ידי גרגוריני, אבל ברנדאו היה הראשון אל הריבאונד והוא דחק מקרוב. לאנדרי נ'גואמו עוד צימק שתי דקות לסיום, אבל לא מנע ממארסיי ניצחון.

שבוע אחרי שהפסידו לליון, שחקניו של אריק גרטס, שהודיע כי יאמן בעונה הבאה את אל-הילאל מערב הסעודית, עשו את העבודה במלואה. עכשיו הם יקוו לנס באדיבותה של קון מהתחתית.

ליון - קון 1:3

ליון אמנם איבדה סיכוי לזכות במקום השני בגלל ניצחונה של מארסיי בנאנסי, אבל עדיין מסיימת עונה בצורה נאה והערב רשמה עוד ניצחון.

ז'וניניו, שעלה כמחליף נגד מארסיי אחרי שהתאושש מפציעה,פתח הפעם בהרכב, סחט עבירה בתוך הרחבה בדקה ה-34 ובעט בעצמו את הפנדל פנימה. 20 דקות לסיום הבטיח סידני גובו את הניצחון עם שער הליגה הראשון שלו ואחרי שהחלים לא מזמן מפציעה ארוכה, גם הוא יכול לסיים את העונה עם חיוך. קארים בנזמה כבש בדקה ה-89 כדי לקבוע 1:3 אחרי ש-7 דקות לפני כן צימק סמבו יטבארה.

קון הקטנה הגיעה למשחק כשהיא נקודה מעל הקו האדום, אבל לא הצליחה להתרחק ולאור העובדה שבמחזור האחרון היא תארח את בורדו עבורה יהיה זה כנראה משחק האליפות, נראה שהיא תתקשה להמלט מירידה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

סושו - נאנט 1:2

בזמן שכל העיניים היו נשואות לקרבות הצמרת, התרחש לו גם קרב תחתית אדיר, בין שתי קבוצות שידעו מספר קרבות צמרת בעצמן - אך רק בשנים יפות יותר. שתי הקבוצות ידעו שהפסד יקרב אותן מאוד לליגת המשנה, אבל רק סושו הפנימה והשיגה את התוצאה הרצויה מבחינתה. מבלוט ארדינג הטורקי נתן אות לחגיגות בסטאד בונאל אחרי 35 דקות ורביו אפולאבי הכפיל כעבור 10 דקות. פנדל מוצלח של מאמדו בגאיוקו בדקה ה-61 הפיח תקוות בליבותיהם של שחקני, אנשי ואוהדי נאנט, אבל הקבוצה שזכתה באליפות האחרונה לפני הרצף של ליון, הפסידה והיא בדרך חזרה לליגת המשנה אחרי עונה אחת.

משחקים נוספים:

ואלנסיין - פריס סן-ז'רמן 1:2
לואלנסיין: יוהאן אודל (61), גרגורי פוז'ול (67). לפ.ס.ז': מתיה קזמאן (12).

ניס - טולוז 2:0
לטולוז: אנדרה-פייר ג'יניאק (13, 30)

לה מאן - גרנובל 1:1
לה מאן: אנתוני לה טאלק (81). לגרנובל: פאולו אנדרה (70, עצמי)

אוקזר - סט. אטיין 0:1
לאוקזר: אירניוש יילן (60)

לה האבר - ליל 1:0
לליל: מישל באסטוס (67)

ראן - לוריין 1:3
לראן: מוסא סו (41), רוד פאני (45), ג'ירס אקוקו (82). ללוריין: מהרמה והירואה (79).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully