וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת - מכבי ת"א: מתעסקים בעתיד

בעוד ששחקני המארחת עשויים לשלם בעצמם את מענקי המיקום, בצהובים עדיין ממתינים להודעת שניידר על גובה התקציב העתידי (שבת, 18:45)

ראשי מכבי תל אביב ממתינים להודעתו של הבעלים אלכס שניידר על גובה התקציב לקראת העונה הבאה. בשלב זה ממשיך שניידר לנהל משא ומתן עם שני גורמים עסקיים, אחד בארצות הברית והשני בקנדה, במטרה שלפחות אחד מהם יצטרף אליו לבעלות על המועדון. ההערכות במכבי מדברות על כך שגם במידה ששניידר יצליח לצרף את אחד מאנשי העסקים איתם הוא במשא ומתן, התקציב לא יעבור את סף 30 מיליון השקלים, כאשר במקרה הפחות אופטימי מדברים שם על סדר גודל של 22-24 מיליון שקל. כפי שכבר פורסם, הערכות במכבי הן ששניידר יודיע על גובה התקציב רק לקראת סוף השבוע הבא, בו מסתיימת למעשה העונה הנוכחית.

כבר עתה ברור שמכבי תעבור שינוי גדול בסגל השחקנים וגם כאלה שחתומים על חוזה בקבוצה יתבקשו לקצץ בשכרם. לוואלה ספורט נודע כי בהנהלת הקבוצה התקבלה החלטה שכל מי שמשתכר מעבר לסכום של 125 אלף דולר, יתבקש לבצע קיצוץ חד בשכרו, עד כדי 30 אחוזים מגובה שכרו לעונה הבאה, אחרת ימצא עצמו מחוץ למועדון.

בשלב זה מתקשים במועדון להתחיל בהכנות לעונה הבאה והדבר כולל גם את סגירת מיקומו של מחנה האימון לקיץ כאשר הדברים יהיו ניגזרת ישירה לגובה התקציב. במכבי רוצים לקיים את מחנה האימון כמדי שנה, בעיר מירלו שבהולנד, אולם קיימות גם אופציות נוספות. כבר עתה הוחלט שבכדי לחסוך בעלויות, אורך המחנה לא יעלה על 10 לילות, בניגוד לשנים קודמות, בהן שהו השחקנים בסביבות שבועיים במחנה האימון.

בגלל חוסר הוודאות הכלכלי הופך גם המשחק מחר מול מכבי פתח תקוה (שבת, 18:45 )לחשוב עבור הצהובים, שכן במועדון מקווים לסיים את העונה במקום השישי, מה שיעניק בסיום העונה מענק דירוג בסך של 800 אלף שקל, כאשר המקום השביעי נותן מענק דירוג בסך 400 אלף שקל בלבד.

היום ערכה הקבוצה את האימון המסכם לקראת משחק החוץ באורווה. על פי התרגול הטקטי נראה כי המנג'ר אבי נמני מתכנן מספר שינויים בהרכב, לעומת זה שניצח את בני יהודה בשבוע שעבר. הקשרים גיז'רמו ישראלביץ' וליאור ז'אן סיימו לרצות עונשי הרחקה בגין צהובים ושניהם צפויים לפתוח בהרכב. נמני תירגל היום את חיים מגרלשווילי בעמדת המגן השמאלי, כאשר שרן ייני הוסט לקישור האחורי. שחקן נוסף שתורגל היום בהרכב הפותח הוא דן רומן, שכבש בשבוע שעבר את שער הנצחון מול בני יהודה ואף היה מהבולטים במשחק. רומן תורגל לצידם של ז'אן וייני בקישור כאשר מאור בוזגלו וגיז'רמו ישראלביץ' משלימים את חמישיית הקישור. לפחות על פי האימון היום נראה כי משה מישאלוב, יוסי שבחון ודולי ג'ונסון יאבדו את מקומם בהרכב.

איליה יבוריאן יחזור להרכב הפותח על חשבונו של סקוט סילי בחוד ההתקפה. סילי סובל ממתיחה בשריר רגלו ועדין לא ברור אם הוא יהיה בסגל למשחק, כמו גם הצעיר דור מלול שסובב את קרסולו ורק מחר יתברר אם הוא כשיר במאת האחוזים למשחק.

אגב, אבי נמני חוזר מחר לספסל, אחרי שסיים לרצות את עונש ההרחקה מחמישה משחקים שספג בבית הדין המשמעתי.

הרכב משוער: דרגוסלב יבריץ', יובל שפונגין, איגור טומאסיץ', אבי יחיאל, חיים מגרלשווילי, ליאור ז'אן (משה מישאלוב), דן רומן (דולי ג'ונסון), שרן ייני, מאור בוזגלו, גיז'רמו ישראלביץ', איליה יבוריאן.

בפ"ת כבר מתעסקים במענקי מיקום

שחקני מכבי פתח תקוה עשויים לשלם את הפרשי מענק המיקום (כחצי מיליון שקלים), במקרה שהקבוצה תסיים במקום השביעי ולא במקום השישי. בהנהלת הקבוצה עדיין לא יצאו בהצהרות בנוגע לעונש שיוטל על השחקנים במקרה כזה, אבל אישרו כי ינקטו נגדם צעדים מרחיקי לכת, כנראה קנס בגובה השכר או חלק ממנו, אם הקבוצה תפסיד במשחק הקרוב למכבי תל אביב.

בקבוצה עדיין לא התאוששו מפרשת גרנצ'ארוב. כזכור, בלם נבחרת מקדוניה הושעה, חזר לאימונים, גורש, ושוב חזר לאחר שוועדת המשמעת הפנימית (רוני לוי, משה זוארץ) הטילו עליו קנס של 5,000 יורו. מחר יוחלט אם גרנצ'ארוב יפתח בהרכב, ואם לא, את מקומו יתפוס ניצן דמארי. עומר בוקסנבוים המורחק ישוב להרכב. טל בן חיים שהתעמת עם אוהד בשבוע שעבר, אך לא הועמד לדין, צפוי לפתוח בצד שמאל של הקישור.

הרכב משוער, מכבי פתח תקוה: אוהד כהן; אסמעיל עאמר, ניצן דמארי (בובאן גרנצ'ארוב), מורד מגמאדוב, קובי גנון; סולי צמח, דני פרדה, לירן כהן, עומר בוקסנבוים, טל בן חיים; ליאור אסולין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully